Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

politie honden training (filmpje)

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

plop
Zeer actief

Ongelezen bericht door plop »

scooby doo schreef:mooi filpje is hier wel verschillende keren al geplaatst .
wij trainen ongeveer hetzelfde met onze honden maar bij ons staat er meer appel op en wij dragen geen mutsen :mrgreen:
O jee dat wist ik niet, kom niet zo vaak meer op het forum.
Afbeelding Afbeelding
Donja
Actief

Ongelezen bericht door Donja »

Inge schreef:
speurneus schreef:http://www.famtreasures.com/VIDEOS/WUSV2.wmv
WK te Breda IPO
Ehm....was in Eindhoven :mrgreen:
Was het WK Duitse Herders :wink:
leuk filmpje! maar werden die honden nou echt geslagen met die gummyknuppels??kon het niet zo goed zien, waarom is dat dan? :U:
veel liefs, en een douche van me toekomstige boxiepup!!!
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

malinois schreef:
Bernadette schreef:Nee, dat denk ik niet... Dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat ik het jammer vind dat iedere boeren*** zijn hond gek kan maken om bepaalde dingen te doen.
Er op een gegeven ogenblik genoeg van hebben en ze dan weer herplaatsen of naar het asiel brengen.
Mijn hond vloog alles aan wat politie agenterig eruit zag :eek: . Is niet leuk, daarnaast wilde hij ook bijvoorbeeld rijdende auto's aanvliegen? Door het bestuurdersraampje heen...
ja dat zie je toch ook bijna elk weekend op het journaal als er weer ergens rellen geweest zijn. Alleen moet je dan wat meer opletten maar als je goed kijkt....
Natuurlijk is dat niet leuk als je zo'n hond hebt, maar is het je vooraf gezegd bij het asiel?
Jammer genoeg niet. Over de geschiedenis van de hond werd geheimzinnig gedaan. Gaandeweg kom je erachter... Vooral auto's die wegscheuren waren spannend. Daar kom je de eerste weken dus niet achter. Pas als je op het autostrand bent, of op het industrieterrein...
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Donja schreef:
Inge schreef:
WK te Breda IPO
leuk filmpje! maar werden die honden nou echt geslagen met die gummyknuppels??kon het niet zo goed zien, waarom is dat dan? :U:
Ze krijgen idd wel een aantal 'echte' stokslagen maar ze voelen daar vrijwel niets van. Er moet ook op een bepaalde plaats 'geslagen' worden en mag dus niet zomaar ergens gedaan worden.
Beetje om de hardheid te testen van de honden, kijken of ze onder zulke dreiging blijven bijten en er niet met de staart tussen de benen vandoor gaan.
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

estelle schreef:
Donja schreef:
Inge schreef:
WK te Breda IPO
Ze krijgen idd wel een aantal 'echte' stokslagen maar ze voelen daar vrijwel niets van. Er moet ook op een bepaalde plaats 'geslagen' worden en mag dus niet zomaar ergens gedaan worden.
Beetje om de hardheid te testen van de honden, kijken of ze onder zulke dreiging blijven bijten en er niet met de staart tussen de benen vandoor gaan.
een hond is op dat moment zo hoog in zijn driften dat hij er niets van voelt :wink:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”