Presa Pais bajos schreef:Rustig blijven, even een nieuw receptje halen bij je huisdokter......
Je kan het!!!!
Morgen ben je weer helemaal blij meid, ze hebben even de tijd nodig om in te werken
Ik vraag me toch af
Hoe kan je nou typen met een dwangbuis aan

geweldig.
irstas ik vind je echt.......ik weet niet precies hoe ik t moet omschrijven, je hebt gewoon n pan af!!! of nee, een heel dak!!!
trouwens, over de pil.........
dus jij wil me gaan vertellen dat je nog nooit medicijnen hebt gehad, inentingen, anti-biotica, n paracetamol??? en je gebruikt dus ook scharreleieren, scharrelvlees(of dan zal je natuurlijk vegetarier zijn), en dus ook onbespoten groente en fruit???je hebt dus ook geen leren schoenen, en het zadel op je fietsje(want iets wat op brandstof rijdt gebruik je natuurlijk ook niet), is van katoen???je hebt dan dus ook nog nooit van je leven in een auto of vliegtuig gezeten, of vroeger op je brommertje rondgecrosst???ik weet niet of je mannetje of n wijfje bent, maar indien n vrouwelijk dus ook geen make-up??? en je gebruikt ook geen poetsmiddelen, wat deze zijn dan ook getest op proefdieren??(zal lekker ruiken bij jou thuis dan). en niet te vergeten gebruik je ook groene stroom, en je bent lid van het WNF, greenpeace, IWHF enz enzzzz, je zit dus vaak op internet (vooral om je psycho gal uit te spuiten) je hebt dus al rond de 600 berichten. nou, omdat jij die 600 onzinnige berichten zonodig moest posten, zijn er door jou al 6 berggorrila`s en zeker wel 10 tijgers doodgegaan!!! moet je je wel schuldig voelen nou he???tenzij je op al deze vragen ja hebt hebt kunnen beantwoorden(denk erom, je staat onder ede, als je liegt vlieg je zo het gekkenhuis in), en anders ben je dus een vuile hypocriet!!!!!