Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alleen maar Duck?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Djinny
Zeer actief

Alleen maar Duck?

Ongelezen bericht door Djinny »

Djinny krijgt nu al een tijdje Duck Uitmuntend en ze eet het met smaak.
Ze is nu volledig op versvlees en dat gaat heel goed.
Nu vraag ik me af of ik mag afwisselen met andere merken voor een pup van zo'n 18 weken.
Ik ben dus heel tevreden over Duck, maar ik eet zelf ook niet graag elke dag hetzelfde. :mrgreen:
Vandaar mijn vraag.
Zoie
Zeer actief

Re: Alleen maar Duck?

Ongelezen bericht door Zoie »

Djinny schreef:Djinny krijgt nu al een tijdje Duck Uitmuntend en ze eet het met smaak.
Ze is nu volledig op versvlees en dat gaat heel goed.
Nu vraag ik me af of ik mag afwisselen met andere merken voor een pup van zo'n 18 weken.
Ik ben dus heel tevreden over Duck, maar ik eet zelf ook niet graag elke dag hetzelfde. :mrgreen:
Vandaar mijn vraag.
De meningen zijn hierover verdeeld. Zelf wissel ik af, en als je hond het goed verdraagt is er m.i. geen reden om het niet te doen. Zelf denk ik ook dat steeds hetzelfde geven gaat vervelen. Merk het b.v. ook met beloningskoekjes. Een tijdje gaat het goed, dan moet ik weer wat anders verzinnen, want het interesseert Spok niet meer.

Maar het zou kunnen dat een pup meer moeite heeeft met afwisseling, ook al krijgt kvv, missien dat iemand je dat kan vertellen, en anders merk je het vanzelf wel denk ik.
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik zou dat gerust doen met vers vlees voeding. Je kan er ook eens wat pens doormengen, of een appeltje, een eitje, wat hart etc. om de smaak een beetje te wisselen.

Ik geef vaak 's avonds Rodi met een beetje van ons eten wat geschikt is erdoor, dat gaat ook prima.

Anne
moeli
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door moeli »

Mijn jongste is van pup aan afgespeend met vers, eerst energique, daarna weigerde ze pertinent te eten , ben ik omdat ze zo jong was en toch eten moet binnen krijgen op duck overgegaan , daarna steeds hetzelfde , ze eet het kvv een tijd goed en na een poosje weigert ze het absoluut nog te eten,ze heeft al duck gehad en nu ben ik zodat ze toch maar eet op de smuldier compleet overgestapt , ik moet denk ik re- gelmatig wisselen. Het gekke is dat ze een moord doet voor brokken. Ze is nu dertien maanden . groetjes annemieke
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

je kunt rustig verschillende merken kvv door elkaar gebruiken, en ook afwisselen met zelf samengestelde maaltijden als je dat wilt.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Ik wissel ook af hoor :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik heb op dit moment 16 kilo Duck Uitmuntend, 12 kilo Smuldier Pens en nog eens 5 kilo Carnibest light. Owja en nog ongeveer 3 kilo Rodi :mrgreen:
Ik wil bij Nanni zo veel mogelijk van alles wat geven. Nanni krijgt 's ochtens namelijk gewoon haar brokken nog.
Tuana de pup gaat ook op (gedeeltelijk) versvlees. haar wil ik wel meer op Duck Uitmuntend zetten en waarschijnlijk gaan we over op Carnibest. Moeten we even kijken wat de fokker ook wil natuurlijk :wink:
Seahorse
Actief

Ongelezen bericht door Seahorse »

Er is ook Duck pens, Duck lam & rijst en Duck rund. Misschien is dat voor de eerste tijd al voldoende variatie?
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”