Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo allemaal, wij kunnen in mei niet en juni is ook al voor een groot deel vol. Helaas, maar de volgende keer beter. Veel wandelplezier. Misschien zie ik jullie wel bij een andere wandeling. Hieronder enkele mogelijkheden.
15 mei Roozendaalse veld;
16 mei Austerlitz;
11 juni Chaam;
12 juni Herperduin.
Routebeschrijving voor naar een kleinere parkeerplaats bij de Maashorst:
Komende vanaf Nijmegen:
Neem de A50 richting Den Bosch. Bij Afslag nr.17 (Ravenstein/Uden) ga je eraf. Onderaan bij de rotonde ga je rechtsaf richting Uden, dan bij het stoplicht dus rechtdoor. Op deze weg komen een aantal stoplichten en 4 rotondes, maar je gaat steeds rechtdoor. Na de vierde rotonde(die is bij de Pannenkoekenbakker) ga je bij het tweede stoplicht rechts. Dan neem je de tweede weg rechts, dit is de Voortweg. Dan neem je de tweede weg links, dit is de Slabroekseweg. Na ongeveer 900 meter vind je aan de linkerkant van de weg een grasveld, wat we als verzamelpunt hebben genomen en waar de auto kan staan. Waarschijnlijk zijn wij al aanwezig en zie je ons daar wachten. Je ziet aan de rechterkant van de weg bovenstaand bord.
Komende vanaf Den Bosch:
Neem de A59/N59 richting Nijmegen, deze gaat bij Oss over in de A50. Bij Afslag nr.17 (Ravenstein/Herpen)ga je eraf. Onderaan ga je linksaf. Bij de stoplichten ga je rechtsaf richting Uden. Op deze weg komen een aantal stoplichten en 4 rotondes, maar je gaat steeds rechtdoor. Na de vierde rotonde(die is bij de Pannenkoekenbakker) ga je bij het tweede stoplicht rechts.
Dan neem je de tweede weg rechts, dit is de Voortweg. Dan neem je de tweede weg links, dit is de Slabroekseweg. Na ongeveer 900 meter vind je aan de linkerkant van de weg een grasveld, wat we als verzamelpunt hebben genomen en waar de auto kan staan. Waarschijnlijk zijn wij al aanwezig en zie je ons daar wachten. Je ziet aan de rechterkant van de weg bovenstaand bord.
Komende vanaf Eindhoven:
Neem de A50 richting Oss. Ga er af bij afslag nr. 14 Uden/Zeeland/Vorstenbosch. Onderaan op de rotonde ga je rechts richting Uden/Zeeland. Aangekomen bij het stoplicht(aan de rechterkant is Ben van Dijk Electronics) ga je linksaf.
Dan neem je de tweede weg rechts, dit is de Voortweg. Dan neem je de tweede weg links, dit is de Slabroekseweg. Na ongeveer 900 meter vind je aan de linkerkant van de weg een grasveld, wat we als verzamelpunt hebben genomen en waar de auto kan staan. Waarschijnlijk zijn wij al aanwezig en zie je ons daar wachten. Je ziet aan de rechterkant van de weg bovenstaand bord.
Komende vanaf Grave:
Neem de N324 richting Oss. Bij Bandenhandel de Witte Molen in Reek ga je op de rotonde linksaf richting Uden. Er komen nu nog 3 rotondes. Na de derde rotonde(die is bij de Pannenkoekenbakker) ga je bij het tweede stoplicht rechts. Dan neem je de tweede weg rechts, dit is de Voortweg. Dan neem je de tweede weg links, dit is de Slabroekseweg. Na ongeveer 900 meter vind je aan de linkerkant van de weg een grasveld, wat we als verzamelpunt hebben genomen en waar de auto kan staan. Waarschijnlijk zijn wij al aanwezig en zie je ons daar wachten. Je ziet aan de rechterkant van de weg bovenstaand bord.
Ik heb een beetje drukke dag op die zondag, maar ik ga er proberen bij te zijn.
Dat zwemwater in schayk, waar is dat precies?
Ik rij nu eigenlijk altijd naar langenboom...
Daan schreef:Ik heb een beetje drukke dag op die zondag, maar ik ga er proberen bij te zijn.
Dat zwemwater in schayk, waar is dat precies?
Ik rij nu eigenlijk altijd naar langenboom...
Goh, helemaal gemist dit topic...
als je bij ons eet huis die straat in rijd aan het einde bij het moescha kamp terrein ietsjes door rijden heb je een groot breed pas (rechts als je daar in loopt kom je bij het water.
Ik heb je nummer genoteerd. Ik weet niet of je het mijne ook hebt, mocht het nodig zijn (ik heb hem weer verwijderd). Anders stuur ik je wel even een pb.
Gr. Esther
Laatst gewijzigd door Esther77 op 12 mei 2005 09:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Lijkt me leuk een keer met onbekende honden wandelen.Als Dino nog puf heeft,zondags morgen altijd behendigheid,zijn wij ook van de partij;zondag 22 mei dus bij grasveld Slabroekseweg.
Ik ga proberen erbij te zijn.
Het is voor ons sowieso druk dan, de dag ervoor halen we onze pup op.
En de kinderen hebben jaarmarkt met optredens op school.
Maar voor Diesel lijkt het me juist weer erg lekker...
Ik heb het o6 nummer van esther in mijn telefoon opgeslagen.
Als ik niet meega bel ik jou even goed?
Als ik jullie was zou ik jullie nummers weghalen en verder per pb uitwisselen.
Dit is wel heel erg openbaar
ramona r schreef:Lijkt me leuk een keer met onbekende honden wandelen.Als Dino nog puf heeft,zondags morgen altijd behendigheid,zijn wij ook van de partij;zondag 22 mei dus bij grasveld Slabroekseweg.
Diever en ik zijn van de partij, mits ik op tijd kan komen vanwege mijn werk. Tevens hoop ik dat het weer ons een beetje gunstig is gestemt.
Voor de zekerheid neem ik mijn ponchio maar mee.
Hier een verslagje van de wandeling van 22 mei bij Slabroek.
Jammer dat er maar weinig mensen/honden overbleven van de enthiousiaste forumleden die mee wilden,ook degene die zo'n mooie routebeschrijving geplaatst had en een mooie loslooproute wist hebben we gemist.Daarom met 3 honden/4 mensen zelf op goed geluk aan de wandel in het zonovergoten Maashorst.
Een paar foto's ontbreken niet hier zijn ze in volgorde van leeftijd;
De kleine maar stoere Sam die af en toe gedragen moest worden
Fox Diever die soms zijn dolle 5 minuten kreeg
en de oudste Dino die er van verdacht werd aan ADHD te lijden
We hebben het gezellig gehad en de honden vonden het heerlijk,dus voor herhaling vatbaar
Ik kon er helaas niet bijzijn en had ook niet meer de mogelijkheid om me af te melden. Balen.
Die sam... wat is dat een leukerdje.
Ik zag vanavond bij onze hondenschool net zo'n hondje, ook zo klein en jong.
Was dat sam of misschien een broertje of zusje?