Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandelmaatje omgeving Westland

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

goofyfloris
geregistreerd lid
Contacteer:

wandelmaatje omgeving Westland

Ongelezen bericht door goofyfloris »

Hoi!
Zijn hier nog mensen uit de omgeving van het Westland of Vlaardingen/Maassluis aanwezig die af en toe een eind willen wandelen!
Ik ben ik het bezit van zo'n ADHD boxer die lekker wil rennen en dollen! Op het strand kom je altijd wel genoeg mensen tegen, maar dan spelen de honden altijd maar kort en loop je toch weer door! De afgelopen week was mijn nichtje hier op vakantie met de hond en dan zie je toch dat mijn boxer Noah er enorm van geniet om lekker met een andere hond te dollen!
Dus zijn hier nog mensen die het leuk vinden om een eind over strand, duinen of ander mooi natuurgebied te lopen!
groeten Sylvia
Life with a boxer is the road of excess that leads to the palace of wisdom.
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door monica »

:mrgreen: hai hai... ik woon in maasland :mrgreen: dus als je een keer wilt afspreken , dan hoor ik het wel van :ok: :ok:
o ja ... ik heb wel 2 honden.. 1 staff en een Boerboel :mrgreen:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Heb ze al een pb gestuurd :mrgreen:
We spreken snel een keer af :wink:
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

ik wil dan ook wel mee hoor, ik woon in Hoogvliet maar komt vaak genoeg die kanten op.
Dus graag hoor ik wanneer er een keertje gewandeld wordt, en dan wel graag waar de honden natuurlijk lekker los kunnen want aan een lijn vindt ik geen optie.

Dus tot snel hoop ik, ik neem Alonso dan mee een cc van een jaar geweest.
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
Cendy
Zeer actief

Denk niet dat het dat gaat worden los allemaal reuen :wink:
Ik probeer het in ieder geval niet uit.
cane corso
Zeer actief

Re: wandelmaatje omgeving Westland

goofyfloris schreef:Hoi!

Ik ben ik het bezit van zo'n ADHD boxer die lekker wil rennen en dollen!

boxer Noah er enorm van geniet om lekker met een andere hond te dollen!

groeten Sylvia
Hoe wil je dan bewerkstelligen waar de topic startster om vroeg, lekker rennen en dollen. :denken: Lijkt mij helemaal geen optie met allemaal reuen aan een lijn.
Maar mischien mis ik iets en kan mij uitgelegd worden wat dan de bedoeling is.!! :wink:

Kunnen jullie reuen niet met andere reuen samen?? Dan moet je denk ik ook niet in groepsverband gaan wandelen of zie ik dat verkeerd?
Afbeelding
Cendy
Zeer actief

Ik had de topic startsster een pb gestuurd om een keer samen te wandelen, zij heeft een teef.
Maar een groepswandeling begin ik niet aan :wink:
Mijn reu kan niet altijd even goed met andere reuen overweg dus ik ga het risico niet lopen.
goofyfloris
geregistreerd lid
Contacteer:

Re: wandelmaatje omgeving Westland

Ongelezen bericht door goofyfloris »

cane corso schreef:
goofyfloris schreef:Hoi!

Ik ben ik het bezit van zo'n ADHD boxer die lekker wil rennen en dollen!

boxer Noah er enorm van geniet om lekker met een andere hond te dollen!

groeten Sylvia
Hoe wil je dan bewerkstelligen waar de topic startster om vroeg, lekker rennen en dollen. :denken: Lijkt mij helemaal geen optie met allemaal reuen aan een lijn.
Maar mischien mis ik iets en kan mij uitgelegd worden wat dan de bedoeling is.!! :wink:

Kunnen jullie reuen niet met andere reuen samen?? Dan moet je denk ik ook niet in groepsverband gaan wandelen of zie ik dat verkeerd?
Het was ook niet mijn bedoeling om een groepswandeling te organiseren hoor! Ik ben een paar keer met een boxerwandeling meegeweest, maar grote groepen honden is niet alles. Er wordt altijd wel wat gesnauwd!
Ik had vorige week mijn nichtje op visite uit Duitsland maar haar hond! Noah vond het prachtig om met die hond lekker door de duinen te rennen en konijnen te jagen en lekker samen te spelen!
Vandaar dat het mij wel leuk leek om als er toch mensen hier in de buurt wonen en gaan wandelen om dat eens af en toe samen te doen, zodat de honden lekker de hele tijd kunnen spelen! Normaal gesproken komen we wel veel honden tegen, maar dan spelen ze kort en loop je weer door!
Dat is dus de reden! Ik hoef ook niet perse hier in de buurt te lopen hoor, vindt het ook geen probleem om richting, Vlaardingen, Maassluis, Westland of Schiedam ofzo te gaan!
Groeten Sylvia en Noah
Life with a boxer is the road of excess that leads to the palace of wisdom.
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's

Ongelezen bericht door monica »

Ik loop bijna elke dag wel met Cendy samen met Branco...
dit zijn 2 reuen bij elkaar... en boven alle wonderen zijn deze 2 helemaal lijp van elkaar :mrgreen: :mrgreen: maar als er een andere reu bij komt , dan gaat dit helaas niet goed denk.. want dan zijn ze ineens macho :wink:
Ik heb ook nog een teefje... en zij gaat eigenlijk wel goed met alles, als ze maar niet lastig gevallen wordt , want dan snauwt ze alleen maar :ok:
Ik denk dat het met deze dolle boxer teef wel goed zal gaan :mrgreen: :mrgreen:
en zo niet, dan druip ik af :ok:

Maar ik durf er eerlijk gezegt niet nog een reu bij te zetten... en ik heb begrepen dat ie net 1 jaar geweest is... dus denk niet zo slim om 3 puber reuen bij elkaar te zetten !! :ok:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
cane corso
Zeer actief

Cendy schreef:Ik had de topic startsster een pb gestuurd om een keer samen te wandelen, zij heeft een teef.
Maar een groepswandeling begin ik niet aan :wink:
Mijn reu kan niet altijd even goed met andere reuen overweg dus ik ga het risico niet lopen.
Sorry dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen hoor, ik dacht dat de boxer ook een reu was (sorry las de naam verkeerd denk ik) en ik wist niet dat jij vaker met Monica wandelde.

Het is niet zo dat ik zit te springen om met iemand te wandelen want ik wandel iedere dag al met mensen en ga net zo lief alleen met mijn honden of hond.

Maar nogmaals ik heb het verkeerd begrepen, en ik zou zeggen wandelse hoor en geniet van elkaars honden is het leukst om naar te kijken. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”