Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vers voer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Donja
Actief

vers voer

Ongelezen bericht door Donja »

weet iemand of er n site bestaat waar je n vers voer menu kan krijgen, wat ze niet mogen hebben, wat goed is voor doggy`s, de hoeveelheden enzo?? heb ook op n ander forum gelezen dat je vers voer niet met brokken mag mengu omdat brokken een andere tijd nodig hebben om te kunnen verteren als vers voer en anders ziek kunnen worden, weet je misschien dan hoeveel tijd je hier tussen moet laten???
vast thnx voor de reacties :ok:
veel liefs, en een douche van me toekomstige boxiepup!!!
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik denk dat je op dit forum een heleboel adviesen kunt krijgen... ik weet wel wat maar er "lopen" hier een boel mensen rond die je dat veel beter kunnen vertellen.. misschien ook makkelijker om het onder het topic voeding te plaatsen.. :wink:
Sisboo
Actief

Ongelezen bericht door Sisboo »

Kijk eens op www.barfplaats.nl.
Daar staat een berg met info.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Sisboo schreef:Kijk eens op www.barfplaats.nl.
jep , maar ook op dit forum staat een boel info en zijn er een boel mensen die er genoeg over kunnen vertellen...
Sisboo
Actief

Ongelezen bericht door Sisboo »

yamie schreef:
Sisboo schreef:Kijk eens op www.barfplaats.nl.
jep , maar ook op dit forum staat een boel info en zijn er een boel mensen die er genoeg over kunnen vertellen...
Het was maar een tip, je kan er niet genoeg info verzamelen.
Donja
Actief

Ongelezen bericht door Donja »

thnx voor de reacties!! :ok: ik ga s uitgebreid kijken op die site. ik had op n ander forum wel gelezen over versvoer met vitamine en mineralen enzo, en waar t goed voor is, maar de hoeveelheden stonden er niet bij, je mag er natuurlijk niet te veel of te weinig van geven. bij me boxie wou ik brokken (ecostyle) en verse groenten, vers vlees enzo, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. er zijn zoveel vitamine en mineralen, dat je er bijna n studie voor moet volgen :denken:
veel liefs, en een douche van me toekomstige boxiepup!!!
ien
Erelid
Contacteer:

Re: vers voer

Ongelezen bericht door ien »

Donja schreef:weet iemand of er n site bestaat waar je n vers voer menu kan krijgen, :
versvoer menu's om zelf klaar te maken zijn er niet zijn er niet.
Er is wel een methode waar je zelf in een periode van 2 a 3 weken moet zorgen dat de hond alle voedingsstoffen binnenkrijgt.
Dagmenu's van BARf bestaat gewoon niet en is ook niet de bedoeling van BARf [als je dit bedoelt tenminste]

Er zijn info site's [geen forum!]waar dit helemaal beschreven staat,kijk maar in mijn link in mijn handtekening :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”