Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Frederique schreef:Er gaat misschien nog een vriendin van me mee met 1 of 2 van haar honden (Golden of Hovawartje)
Gezellig
Zal ik voor koffie zorgen?
Er gaan ook een paar Ierse wolfshonden en cockertjes mee
Wow!!!!!! Ierse Wolfshonden?
en Cockertjes?
Het wordt vast reuze-leuk!
Ik ben er al helemaal klaar voor
Leuk, doe jij de koffie dan zorg ik wel voor een stuk Weertervlaai.
Weet alleen niet met hoevelen we zullen zijn, maar anders worden het gewoon kleine stukjes vlaai of eet iedereen er maar 2
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Frederique schreef:Leuk, doe jij de koffie dan zorg ik wel voor een stuk Weertervlaai.
Weet alleen niet met hoevelen we zullen zijn, maar anders worden het gewoon kleine stukjes vlaai of eet iedereen er maar 2
Strak plan , en ik heb altijd nog koeken en zo bij me dus verhongeren zullen we niet
Inge schreef:Ik heb er in ieder geval zin in.
Ik moet nog ff kijken of ik Nika meeneem, ligt een beetje aan het weer. Met slecht weer mag ze mee
Aaaaaaaah neem Nika toch gezellig mee joh
Ik ben super benieuwd naar jullie honden.
Het ligt er gewoon een beetje aan. Als het heel mooi weer is is het ook drukker daar en dan loop ik met Nika niet zo ontspannen vanwege haar gedrag Maar de voorspelling is niet zo denderend dus dikke kans dat ze dan mee kan
Inge schreef:Het ligt er gewoon een beetje aan. Als het heel mooi weer is is het ook drukker daar en dan loop ik met Nika niet zo ontspannen vanwege haar gedrag Maar de voorspelling is niet zo denderend dus dikke kans dat ze dan mee kan
Op zaterdagen is het er niet half zo druk als 's zondags hoor
Ondanks dat we elkaar kwijtraakten Heb ik genoten van de wandeling. Nika heeft zich merendeels prima gedragen en als ze de fout in ging was Marouck er snel bij om haar terug op haar plek te zetten.
Het einde met koffie en vlaai was in ieder geval supergeslaagd
Inge schreef:Ondanks dat we elkaar kwijtraakten Heb ik genoten van de wandeling. Nika heeft zich merendeels prima gedragen en als ze de fout in ging was Marouck er snel bij om haar terug op haar plek te zetten.
Het einde met koffie en vlaai was in ieder geval supergeslaagd
Hier nog een enthousiasteling; helaas hebben we maar een heel klein stukje mee gewandeld doordat Kane mank raakte, maar van mijn kant was het in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar
Leuk om jullie en jullie honden nu eens in het echie te zien
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ja jammer dat Kane zo'n pijn had, hoe gaat het nu?
Ook hier een stel enthousiaste en inmiddels wel uitgetelde honden (we hebben tot 18.00 uur gewandeld) , en er gaat toch niets boven goed gezelschap ..........en echte Weertervlaai
Frederique bedankt!
Op zich gebruikt Kane haar voorpootje alweer redelijk, maar Marjo kijkt het nog even aan met Kane en als ze na het weekend nog mank loopt dan gaat ze even naar de DA met haar.
Het gezelschap was inderdaad goed en Weertervlaai gaat er altijd wel in
Die laatste foto van de wandeling kan overigens zo meedingen met de foto-wedstrijd, wat een koppie van Bink
Zo, ik ben er weer. Het was een echte leuke wandeling Jammer van Kane, ik hoop dat het meevalt. En dat we elkaar zijn kwijtgeraakt is ook wel apart Maar dat werd weer gecompeonseerd door de mooie wandeling en de picknick op het einde met drinken en limburgse vlaai
Het is inderdaad leuk om te zien wie bij welke hond hoort bij zo'n wandeling