Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nu definitief: 30 April, lange wandeling Austerlitz

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

estelle

Ongelezen bericht door estelle »

jaaaaaaaaaa nou snap ik er geen drol meer van hoor. En ik ben al zo'n lekkere held met dingen vinden en autorijden. :jank:

We hebben toch afgesproken bij die Franse put parkeerplaats?? Die op het kaartje van Scooby staat aangegeven???? De parkeerplaats die ietje verder ligt als de Julianatoren????

helpppppppppppppppp :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

estelle schreef:De parkeerplaats die ietje verder ligt als de Julianatoren????

Ehhhh, de Julianatoren staat in Apeldoorn :mrgreen:
PB me anders even je adres. Ik heb 8 jaar in Zeist gewoond, en ik denk wel een beetje de weg te weten. Maar hou in elk geval die beschrijving van Nicky Gootjes bij de hand, want meestal staat daar precies bij welk hectometerpaaltje je moet stoppen.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

estelle schreef:jaaaaaaaaaa nou snap ik er geen drol meer van hoor. En ik ben al zo'n lekkere held met dingen vinden en autorijden. :jank:

We hebben toch afgesproken bij die Franse put parkeerplaats?? Die op het kaartje van Scooby staat aangegeven???? De parkeerplaats die ietje verder ligt als de Julianatoren????

Hoi Estelle,

Geen paniek. :mrgreen:
Die parkeerplaats Franse Put, is volgens mij niet de parkeerplaats bij SBB, maar één er voor. Laten we nu gewoon met z'n allen verzamelen bij de parkeerplaats van SBB, dan kunnen we eventueel altijd nog (als iedereen er is) naar de Franse Put rijden als blijkt dat we toch daar hadden moeten starten.
Er gaan wellicht ook mensen mee die niet meer op het forum komen vanavond en morgenochtend en hoogstwaarschijnlijk ook mensen die helemaal niet op het forum komen. Die mensen hebben ook de beschrijving gekregen die ik als eerste in dit topic heb gezet, dus laten we dat alsjeblieft aanhouden, voordat niemand elkaar meer vindt... :roll:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi allemaal,

Hier spreken we dus af:

We spreken om 12:00 uur af bij het kantoor van Staatsbosbeheer aan de Woudenbergseweg (N224), vlakbij afslag Austerlitz (ter hoogte van km.-paaltje 5,4).

Als je dit nou gewoon aanhoudt, dan zien we vanzelf wel welke parkeerplaats dit blijkt te zijn. Is dat een idee?
estelle

Marion. schreef:
estelle schreef:De parkeerplaats die ietje verder ligt als de Julianatoren????

Ehhhh, de Julianatoren staat in Apeldoorn :mrgreen:
PB me anders even je adres. Ik heb 8 jaar in Zeist gewoond, en ik denk wel een beetje de weg te weten. Maar hou in elk geval die beschrijving van Nicky Gootjes bij de hand, want meestal staat daar precies bij welk hectometerpaaltje je moet stoppen.
Argh ik bedoelde die toren van Austerlitz.....
Tjonge ik ga nog eens forumwandelen.....krijg er straks nog nachtmerries van.

Ik rij gewoon naar die Toren van Austerlitz en dan kijk ik gewoon rechts op alle parkeerplaatsen of ik veel honden en auto's zie staan, met de wandeling in Appelscha ook gedaan en de kudde gevonden dus het komt wel goed.

Die Toren staat volgens mij namelijk al op de snelweg aangegeven. toch? ihihihihihihi :N:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:Argh ik bedoelde die toren van Austerlitz.....
Tjonge ik ga nog eens forumwandelen.....krijg er straks nog nachtmerries van.

Ik rij gewoon naar die Toren van Austerlitz en dan kijk ik gewoon rechts op alle parkeerplaatsen of ik veel honden en auto's zie staan, met de wandeling in Appelscha ook gedaan en de kudde gevonden dus het komt wel goed.

Die Toren staat volgens mij namelijk al op de snelweg aangegeven. toch? ihihihihihihi :N:
Hoi Estelle,

Hahaha, het is een pyramide, geen toren. :mrgreen:

Als iedereen nog gewoon de parkeerplaats bij km.-paaltje 5,4 aanhoudt (op de N224), dan staat in elk geval iedereen op dezelfde parkeerplaats en dan zien we van daaruit wel verder. Is dat een idee?
estelle

Toren, Pyramide, hoog ding, klimding .....jullie snappen wat ik bedoel hahahahaha
oh wat erg dit zeg... :smile:

Ja we spreken gewoon bij dat paaltje af.
Maar die parkeerplaatsen liggen, naar wat ik mij herinner, dichtbij de weg die er langs loopt. VAnaf de weg kun je de parkeerplaatsen overzien....
Wij loeren dus ook gewoon naar veel mensen met veel honden.

:ok:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:Ja we spreken gewoon bij dat paaltje af.
Hoi Estelle,

Rij dan maar wel even de parkeerplaats op. Bij zo'n paaltje parkeert het ook zo lullig. :mrgreen:
estelle

arghhh nou dan rijden ze al mn honden plat! :N:
MOet er niet aan denken.
Dog-out
Actief
Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dog-out »

Hoi, wij komen met een oude, lichtblauwe VW Transporterbus. Die valt meestal wel redelijk op. Ik zal hem wel wat prominent neerzetten. Op voorwaarde dat we zelf op tijd de juiste plek hebben gevonden :smile:

Karen, heb jij nog steeds hetzelfde 06-nummer? Wil je me die anders ff PB-en?
Groetjes Lindy en de rest van de zooi
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi allemaal,

Ik heb het boekje van Nicky Grootjes nog eens even goed bestudeerd, maar ik denk dat we het allemaal over dezelfde parkeerplaats hebben. Er staat dat de route begint bij het kantoor van Staatsbosbeheer aan de Woudenbergseweg (N224), vlakbij afslag Austerlitz (ter hoogte van km.-paaltje 5,4).
Tevens staat er dat deze wandelroute naast het recreatiepark 'de Pyramide van Austerlitz' ligt.
Als je op het kaartje kijkt wat erbij zit, is het startpunt inderdaad bij parkeerplaats 'Franse Put' aan de N224 ter hoogte van afslag Driebergen

Nou, dit moet toch bijna wel te vinden zijn zo, lijkt mij?
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Hoi hoi,

Had het al min of meer voorspeld, maar het gaat ons niet lukken. Baloe had dus inderdaad kennelhoest en hoewel het nu wel beter gaat, wil ik er geen risico mee nemen. Echt balen! Wij gaan dus ergens lopen waar we niet veel andere honden tegen kunnen komen.
Ik wens jullie veel plezier en geniet lekker van het mooie weer!

Groetjes,
Nina
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Nina,

Jammer, hoor. Hopelijk knap Baloe snel op!
Volgende keer beter!
Bayo
Actief
Contacteer:

Even snel de foto's voor ik nieuwe ga maken

Ongelezen bericht door Bayo »

Hallo, nu dan eindelijk de foto's die ik gemaakt heb op het net gezet. De meeste staat op de site, www.bayo.nl en dan even doorlinken. In de fotohoek vinden jullie een korte impressie (als het me lukt).

Tot ziens,
Petra Holierhoek & Bayo
Mechelfanaat
Actief

Ongelezen bericht door Mechelfanaat »

En zijn jullie nog gegaan?
Hoe was het ? geen knok partytjes?
Ik heb die route ook eens gelopen met mijn honden erg mooi.
En is ook goed in te korten van 12 naar 8 km.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen van die dag
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi,

Natuurlijk zijn we gegaan en er zijn geen knokpartijen geweest, hoor. (Is ook niet mijn ervaring met wandelingen met meerdere honden, eerlijk gezegd.)
Het bos bij Austerlitz is een erg mooi bos en het was dus ook een schitterende wandeling.
Bayo
Actief
Contacteer:

Inkorten???

Ongelezen bericht door Bayo »

Nee, niet inkorten naar 8 km, 12 km was juist een mooie afstand. Langer had wat mij betreft ook gemogen. Het gebied is heel mooi en ... :cheer: ... :cheer: ... helemaal losloopgebied. Op de oversteek van de grote wegen en het dorp Austerlitz dan, maar dat is in verhouding niets. Overmorgen ga ik hem weer lopen, hopelijk hebben we dan net zulk mooi weer en wordt het weer zo gezellig. Dat laatste zal wel lukken. Ik heb nog nooit een echte knokpartij gezien als alle honden los zijn en de bazen normaal/honds reageren. Wel even bepalen wie de baas is, dat lijkt soms wel erg maar is het bijna nooit. Fijne pinksterdagen, met mooi weer (dan heb ik dat ook).

Groeten, Petra
Petra Holierhoek & Bayo
estelle

haha, die van ons misdroegen zich wel een klein beetje ..... Chello is ook erg op zijn stokjes gesteld en daar mag niemand bij komen normaal wordt Chello ook altijd genegeerd door andere honden maar die duitse dog teef bleef maar proberen zijn stok af te pakken.... :wink:

Plus dat Chello een beetje een ouwe sjagerijn aan het worden is. :S:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”