Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lekker wandelen in Breda
Moderator: moderatorteam
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Lekker wandelen in Breda
we moeten nog even wachten voor we onze pup Xam op kunnne gaan halen. Maar toch willen we al graag even kijken waar we zoal hier in Breda een lekkere wandeling kunnen maken met Xam.
Zelf wonen wij aan de Asterdplas en dat is al één hele mooie plek om de hond uit te laten maar we horen ook graag waar we nog meer terecht kunnen.
Dus hebben jullie leuke ideën dan horen we dat graag.
mvg
Erik & Maartje
Zelf wonen wij aan de Asterdplas en dat is al één hele mooie plek om de hond uit te laten maar we horen ook graag waar we nog meer terecht kunnen.
Dus hebben jullie leuke ideën dan horen we dat graag.
mvg
Erik & Maartje
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
thnx ga zeker even kijken....nogmaals bedankt voor de vlotte reactieSjalot schreef:http://www.staatsbosbeheer.nl/zoeken/
Tik in 'hond' en je vindt de hondenlosloopgebieden.

-
- Zeer actief
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Hi, aan Asterdplas mag je van 1 mei tot 1 okt niet komen met je hond (net als de Galderse Meren). Ik ga zomers als het heel warm is daar toch heen, maar dan 's avonds als de meeste mensen weer naar huis zijn.
Maar hier op het Cadettenkamp mag je je hond wel los laten lopen op de zandvlakte, (gedoogbeleid) maar je moet met een pup wel uitkijken in dat losse zand natuurlijk. En ik geloof dat in het Mastbos ook een deel losloopgebied is.
Maar ik moet zeggen dat onze honden eigenlijk overal in het bos los lopen omdat ze altijd dicht bij me blijven. Ik doe het al jaren en ben slechts 1 x een boswachter tegengekomen en die zei niet eens dat ze vast moesten, maar zei dat ik ze niet in de paddenpoelen moest laten zwemmen die een eindje verderop lagen.
Och, hier richting Teteringen/Oosterhout is bos genoeg hoor! Kun je zo naar het Brabants Bontje lopen en daar nog wat drinken.
Maar hier op het Cadettenkamp mag je je hond wel los laten lopen op de zandvlakte, (gedoogbeleid) maar je moet met een pup wel uitkijken in dat losse zand natuurlijk. En ik geloof dat in het Mastbos ook een deel losloopgebied is.
Maar ik moet zeggen dat onze honden eigenlijk overal in het bos los lopen omdat ze altijd dicht bij me blijven. Ik doe het al jaren en ben slechts 1 x een boswachter tegengekomen en die zei niet eens dat ze vast moesten, maar zei dat ik ze niet in de paddenpoelen moest laten zwemmen die een eindje verderop lagen.
Och, hier richting Teteringen/Oosterhout is bos genoeg hoor! Kun je zo naar het Brabants Bontje lopen en daar nog wat drinken.

- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Remco78
- Vaste gebruiker
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Als Xam er is gaan we ook zeker daar een keertje het bos in duiken thnx voor de tip en wie weet zie je ons daar dan wel lopenRemco78 schreef:In het mastbos is inderdaad een leuk en druk losloop gebied. Bij Bouvigne ga je rechts die laan in en dan ongeveer na 400 meter aan je rechterkant (voorbij drempel).
Wie weet zien we je daar een keer.

- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer: