Ik wil dolgraag met Sjefke de behendigheid weer oppakken, en wellicht het komende jaar nog wat wedstrijden lopen in de beginnersklasse (of hoe dat dan ook heet tegenwoordig), maar bij mijn KC stoppen ze in de zomervakantie, en dat vind ik heel erg jammer, want dan kan ik pas ergens in augustus beginnen met trainen.
Nu zou ik het niet erg vinden om ergens anders te gaan trainen, om gewoon lekker bezig te zijn en wellicht wat te oefenen voor (Cynophylia) wedstrijden.
Is er iemand die een leuke club weet waar ik in kan stromen met Sjefke in een groep die wat gevorderd is maar nog niet op wedstrijdniveau? En die uiteraard in de zomer gewoon doortrainen.
Sjefke kan in principe alle toestellen, alleen de paaltjes zijn nog wat moeilijk voor haar.
Behalve de dinsdagavond en de donderdagavond kan ik eigenlijk iedere avond, en op zaterdag en zondag eventueel ook.
Ik hoop op goede tips!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Behendigheidstraining in regio Haarlemmermeer gezocht
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3