Zoek stok! schreef:
Ja houd maar op, want ik maak me er zorgen om. Als ze iets aan hun altvleesklier hebben, dan eten ze ook heel slecht. Maar eigenlijk eet hij niet slecht bedenk ik me dan. Hij is gewoon een ontzettende miep. Lust alleen versvlees, hondenworst, kaas en zalm (heb ik laatst geprobeerd toen we dat aten). Vast nog wel meer dingen, maar het is zoveel makkelijker om hondenkoekjes in de zak te hebben!!
.[/quote]
Frolicjes in vieren als beloninkje wil ook meestal wel. Het is wel troep hoor, maar van een beetje troep krijgen ze niks

Ik heb ook vaak rodiworst, dat gaat ook goed.
Bram heeft gewoon een goede smaak. Als hij zijn Duck goed eet en blijft eten en verder goed gezond en speels is, niet te druk maken hoor. Wij hebben een Kooikertje gehad dat ziek was, maar die lustte maar een paar daggen iets(altijd weinig)en dan moest ze het niet meer. Dat is heel anders dan zo'n lekkerbek.
Zolang hij goed groeit, normaal drinkt, speelt en zijn ontlasting er goed uitziet ga er maar gewoon vanuit dat hij kerngezond is.
Brokken kun je ook wat opleuken door ze wat vochtig te maken en dan wat Duck erdoor heen, maar niet alle honden krijg je aan de brok.
Anne