Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

friskiesbrok

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

friskiesbrok

Ongelezen bericht door schelsey »

nu had ik van iemand een zak hondenbrokken friskies gekregen en hebt deze eens aan mijn hond geprobeert,weet dat dit niet echt goede voeding is.
maar opvallend is wel dat ze er echt verzot op is,nog nooit heeft ze brok met zo veel smaak opgegeten.

ik geef nu wel 3 tal keer per week versvlees met groenten,dus dan krijgt ze wel goede voeding binnen.

zou het echt voor haarzelf kwaad kunnen als ik die friskies verder blijf geven?

sonja
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Waarschijnlijk is het vrij zout en vindt ze het daarom zo lekker. Gezond is iets anders...
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
mechelaar_fan
Zeer actief

Ongelezen bericht door mechelaar_fan »

peperduur en van slechte kwaliteit.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

een hondje bij onze uitlaatservice kreeg ook Friskies of Frolic als hoofdmaal...beestje zag er niet uit. Vale vacht, stinken uit zn bek....
Hij ging elke dag mee en dan gaven we hem altijd wat lam/rijst brokken..... :roll:

Ik snap ook niet waarom mensen hun hond Friskies/ Frolic als hoofdmaal voeren want in verhouding is het megaduur tov een 10 kg zak voer van een 'normaal 'merk en goed kun je het echt niet noemen.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”