Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy cursus in Breda
Moderator: moderatorteam
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Puppy cursus in Breda
Hallo allemaal,
aangezien we over ongeveer 6 weken onze Pup Xam thuis krijgen zijn we nu opzoek naar een goede hondenschool voor de puppycursus en eventuele vervolg cursussen.
Aangezien we zelf uit Breda komen zoeken we dus een school uit de buurt. We hebben al contact gehad met Puppystar en met Hondenschool Breda.....zijn er hier mensen die ervaring met deze scholen hebben?
Groetjes Erik & Maartje
aangezien we over ongeveer 6 weken onze Pup Xam thuis krijgen zijn we nu opzoek naar een goede hondenschool voor de puppycursus en eventuele vervolg cursussen.
Aangezien we zelf uit Breda komen zoeken we dus een school uit de buurt. We hebben al contact gehad met Puppystar en met Hondenschool Breda.....zijn er hier mensen die ervaring met deze scholen hebben?
Groetjes Erik & Maartje
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi,
Ik zit zelf ook met mijn honden op cursus in breda, maar dan bij de baronie, is een echte aanrader ! www.kcdebaronie.nl
Ik zit zelf ook met mijn honden op cursus in breda, maar dan bij de baronie, is een echte aanrader ! www.kcdebaronie.nl
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004
Legend Of The Starr DayDream

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
ja wat moet ik er meer over vertellen
ze hebben idd puppycursus, opvoedcursus, eg1 t/m eg 3 en daarna kan je verder met de gg cursussen. Ik vind het een goede hondenschool je krijgt er goed les, de kosten ven een cursus incl examen is 40 euro.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Anna*
Er is ook een school van Kynotrain in Breda, zie hier http://www.hondenschoolbreda.nl/
Komt op mij ook heel goed en gedegen over.
- moeli
- Actief
- Contacteer:
heb zelf voor mijn instructeurscusrsus stage gelopen bij een aantal hondescholen in breda,die mij het beste bevalt , waar ik ondertussen zelf ook al een ontelbaar aantal puppycursussen heb is hondeschool "ingrid vrakking, zij trainen via positieve trainingsmethode ( met clicker) . Bij de jBaronie ben ik net me tgg 0 beonnen daar er verder geen vereniging is waar ik verder kan , Voor het opvoeden zou ik zekre niet naar deze kc gaan. succes Annemieke
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
waarom niet ? ik heb er wel goede ervaringen meemoeli schreef:heb zelf voor mijn instructeurscusrsus stage gelopen bij een aantal hondescholen in breda,die mij het beste bevalt , waar ik ondertussen zelf ook al een ontelbaar aantal puppycursussen heb is hondeschool "ingrid vrakking, zij trainen via positieve trainingsmethode ( met clicker) . Bij de jBaronie ben ik net me tgg 0 beonnen daar er verder geen vereniging is waar ik verder kan , Voor het opvoeden zou ik zekre niet naar deze kc gaan. succes Annemieke
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Die zit hier bij ons om de hoek en ik heb wel eens een keer op een zaterdag daar gekeken en vond het helemaal niets!Anna Penta schreef:Er is ook een school van Kynotrain in Breda, zie hier http://www.hondenschoolbreda.nl/
Op dat moment hadden ze een les waarin ze moesten leren de hond op een goede manier op te tillen. Ze moesten de pup steeds opnieuw in de auto zetten. Er weer uit, en zo ging dat ik weet niet hoelang door, de hele les lang. Werkte behoorlijk op mijn lachspieren.
KC de Baronie zit er 100 meter vandaan en ik ken enkele mensen die er trainen/getraind hebben, die zeer tevreden zijn.
Ik ben er zelf 2 keer naar de ringtraining geweest en was er tevreden over hoor.
Je kunt zaterdag gewoon gaan kijken, ik geloof dat ze om 9.00 uur beginnen.
Die andere hondenschool, Ingrid nog wat ken ik niet... kan ik niks zinnigs over zeggen.
Succes en veel plezier straks met je pupje

- moeli
- Actief
- Contacteer:
Over de ringtraining bij de baronie ben ik ook tevreden over het algemeen, Kynotrain vind ik ook niet erg goed. je verveelt er je dood. maar bij de Baronie vind ik het er erg vanaf hangen wie er de cursus geeft . Puppystar heb ik ook getraind en ook enkele van mijn pups , tot volle tevredenheid. Het belangrijkste van een puppycursus is dat men de eigenaren leert hoe een hond leert en hoe je het negatieve gedrag van een hond kan ombuigen naar positief. met de clicker kan je op het juiste moment het goede gedrag eruit pikken en op het juiste moment timen. Een gestresste hond leert niets nieuws . dus het is veel beter ongewenst gedrag te vervangen door gewenst gedrag. groetjes Annemieke
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Maartje & Erik
- Vaste gebruiker
- Contacteer: