Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppy cursus in Breda

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Maartje & Erik
Vaste gebruiker
Contacteer:

Puppy cursus in Breda

Ongelezen bericht door Maartje & Erik »

Hallo allemaal,

aangezien we over ongeveer 6 weken onze Pup Xam thuis krijgen zijn we nu opzoek naar een goede hondenschool voor de puppycursus en eventuele vervolg cursussen.

Aangezien we zelf uit Breda komen zoeken we dus een school uit de buurt. We hebben al contact gehad met Puppystar en met Hondenschool Breda.....zijn er hier mensen die ervaring met deze scholen hebben?

Groetjes Erik & Maartje
Groetjes Erik & Maartje
Afbeelding
www.Vizsla-Xperience.nl
dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door dragonsstarr »

Hoi,

Ik zit zelf ook met mijn honden op cursus in breda, maar dan bij de baronie, is een echte aanrader ! www.kcdebaronie.nl
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Legend Of The Starr DayDream

Afbeelding Afbeelding
Maartje & Erik
Vaste gebruiker
Contacteer:

kan je ons er misschien wat meer over vertellen want zoveel staat er niet op de site..hebben ze ook een puppy cursus en heb je een idee van de kostten?

mvg

Maartje & Erik
Groetjes Erik & Maartje
Afbeelding
www.Vizsla-Xperience.nl
dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

ja wat moet ik er meer over vertellen :19: ze hebben idd puppycursus, opvoedcursus, eg1 t/m eg 3 en daarna kan je verder met de gg cursussen. Ik vind het een goede hondenschool je krijgt er goed les, de kosten ven een cursus incl examen is 40 euro.
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Afbeelding Afbeelding
Maartje & Erik
Vaste gebruiker
Contacteer:

Thnx voor je reactie klinkt allemaal wel goed en denk dat we wel een keer gaan kijken.

Heb ze zelf ook snel een mailtje gestuurd dus nu even wachten op een reactie..

Weet jij misschien of er binnenkort nog iets van een demo is van hun??
Groetjes Erik & Maartje
Afbeelding
www.Vizsla-Xperience.nl
dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

nee, ik weet zo niet of er binnenkort een demo is, ik ga as zaterdag met een cursus beginnen sinds een hele lange periode, dus ik ben niet van alles meer op de hoogte.
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Afbeelding Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik ken iemand die bij puppystar traint en die is er erg tevreden over :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Er is ook een school van Kynotrain in Breda, zie hier http://www.hondenschoolbreda.nl/

Komt op mij ook heel goed en gedegen over.
moeli
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door moeli »

heb zelf voor mijn instructeurscusrsus stage gelopen bij een aantal hondescholen in breda,die mij het beste bevalt , waar ik ondertussen zelf ook al een ontelbaar aantal puppycursussen heb is hondeschool "ingrid vrakking, zij trainen via positieve trainingsmethode ( met clicker) . Bij de jBaronie ben ik net me tgg 0 beonnen daar er verder geen vereniging is waar ik verder kan , Voor het opvoeden zou ik zekre niet naar deze kc gaan. succes Annemieke
dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

moeli schreef:heb zelf voor mijn instructeurscusrsus stage gelopen bij een aantal hondescholen in breda,die mij het beste bevalt , waar ik ondertussen zelf ook al een ontelbaar aantal puppycursussen heb is hondeschool "ingrid vrakking, zij trainen via positieve trainingsmethode ( met clicker) . Bij de jBaronie ben ik net me tgg 0 beonnen daar er verder geen vereniging is waar ik verder kan , Voor het opvoeden zou ik zekre niet naar deze kc gaan. succes Annemieke
waarom niet ? ik heb er wel goede ervaringen mee
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Afbeelding Afbeelding
Nanc
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Nanc »

Anna Penta schreef:Er is ook een school van Kynotrain in Breda, zie hier http://www.hondenschoolbreda.nl/

Komt op mij ook heel goed en gedegen over.
Die zit hier bij ons om de hoek en ik heb wel eens een keer op een zaterdag daar gekeken en vond het helemaal niets!
Op dat moment hadden ze een les waarin ze moesten leren de hond op een goede manier op te tillen. Ze moesten de pup steeds opnieuw in de auto zetten. Er weer uit, en zo ging dat ik weet niet hoelang door, de hele les lang. Werkte behoorlijk op mijn lachspieren.

KC de Baronie zit er 100 meter vandaan en ik ken enkele mensen die er trainen/getraind hebben, die zeer tevreden zijn.
Ik ben er zelf 2 keer naar de ringtraining geweest en was er tevreden over hoor.
Je kunt zaterdag gewoon gaan kijken, ik geloof dat ze om 9.00 uur beginnen.

Die andere hondenschool, Ingrid nog wat ken ik niet... kan ik niks zinnigs over zeggen.

Succes en veel plezier straks met je pupje :mrgreen:
Afbeelding
moeli
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door moeli »

Over de ringtraining bij de baronie ben ik ook tevreden over het algemeen, Kynotrain vind ik ook niet erg goed. je verveelt er je dood. maar bij de Baronie vind ik het er erg vanaf hangen wie er de cursus geeft . Puppystar heb ik ook getraind en ook enkele van mijn pups , tot volle tevredenheid. Het belangrijkste van een puppycursus is dat men de eigenaren leert hoe een hond leert en hoe je het negatieve gedrag van een hond kan ombuigen naar positief. met de clicker kan je op het juiste moment het goede gedrag eruit pikken en op het juiste moment timen. Een gestresste hond leert niets nieuws . dus het is veel beter ongewenst gedrag te vervangen door gewenst gedrag. groetjes Annemieke
Maartje & Erik
Vaste gebruiker
Contacteer:

Allemaal bedankt voor de reactie's ......zelf denk ik dat we voor KC de Baronie gaan en als het even mee zit gaan we zaterdag daar een kijkje nemen. Ook bij de anderen zullen we even gaan kijken zodat we daar ook een goede indruk van kunnen krijgen.
Groetjes Erik & Maartje
Afbeelding
www.Vizsla-Xperience.nl
Maartje & Erik
Vaste gebruiker
Contacteer:

Vandaag gaan we een kijkje nemen bij K.C. de Baronie om eens te kijken hoe het er daar aan toegaat met zo'n puppy cursus.......we zijn erg benieuwd.

GRoetjes Erik & Maartje
Groetjes Erik & Maartje
Afbeelding
www.Vizsla-Xperience.nl
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”