Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plassen in huis
Moderator: moderatorteam
- elpi
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Plassen in huis
Wij hebben een kleine mix van ongeveer 8 maand. Hij was al een tijdje zindelijk en is nu sinds kort weer binnen gaan plassen.
Nou doet hij dit alleen op 1 plek, in de keuken tegen de tafelpoot. Dit gebeurd hooguit 1 keer op een dag, soms ook helemaal niet.
Wanneer het gebeurd weten we niet, we hebben hem tot nu toe nog niet kunnen betrappen. Het gebeurd ook wel dat hij het doet vlak nadat we zijn wezen wandelen, het is ook niet een klein druppeltje maar vaak een grote plas, terwijl hij onderweg tijdens het plassen ook plast.
Iemand een idee wat we hier aan kunnen doen?
Ik heb niet het idee dat hij ziek is ofzo omdat het heel onregelmatig is dat hij binnen plast.
Oja het is ook zo, dat wanneer het mooi weer is dan staat de deur naar de tuin de hele dag open zodat ze lekker naar buiten kunnen ( we hebben 2 hondjes) en hij dan dus alsnog binnen plast. We weten zeker dat hij het is die plast want het gebeurd ook als de andere hond nog boven is ofzo)
Groetjes Karin
Nou doet hij dit alleen op 1 plek, in de keuken tegen de tafelpoot. Dit gebeurd hooguit 1 keer op een dag, soms ook helemaal niet.
Wanneer het gebeurd weten we niet, we hebben hem tot nu toe nog niet kunnen betrappen. Het gebeurd ook wel dat hij het doet vlak nadat we zijn wezen wandelen, het is ook niet een klein druppeltje maar vaak een grote plas, terwijl hij onderweg tijdens het plassen ook plast.
Iemand een idee wat we hier aan kunnen doen?
Ik heb niet het idee dat hij ziek is ofzo omdat het heel onregelmatig is dat hij binnen plast.
Oja het is ook zo, dat wanneer het mooi weer is dan staat de deur naar de tuin de hele dag open zodat ze lekker naar buiten kunnen ( we hebben 2 hondjes) en hij dan dus alsnog binnen plast. We weten zeker dat hij het is die plast want het gebeurd ook als de andere hond nog boven is ofzo)
Groetjes Karin
- elpi
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
- elpi
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- elpi
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
-
chaos
- Zeer actief
-
chaos
- Zeer actief
ja en in de aanbieding................
We hebben al meerdere duitse herders gehad en dat waren geen mietjes en een cairnterrier. Ik dacht dat ik wel wat van opvoeden e.d wist.
Maar Odin; daar verbaas ik me iedere dag opnieuw over. Ik krijg zijn piemel inclusief zwellichamen te zien, markeringsplasjes, onderdanigheidsplasjes, extreem rijgedrag, wegloopgedrag, zit continue in de tuin van de buren (hoe die er komt is een raadsel want de tuin is bijna hermetisch afgesloten, hij drijft mijn ega tot absolute waanzin) niet trainbaar werd er op de hondenschool al over hem gemompeld...
Maar hij is zo vreselijk leuk maar wel een typje
We hebben al meerdere duitse herders gehad en dat waren geen mietjes en een cairnterrier. Ik dacht dat ik wel wat van opvoeden e.d wist.
Maar Odin; daar verbaas ik me iedere dag opnieuw over. Ik krijg zijn piemel inclusief zwellichamen te zien, markeringsplasjes, onderdanigheidsplasjes, extreem rijgedrag, wegloopgedrag, zit continue in de tuin van de buren (hoe die er komt is een raadsel want de tuin is bijna hermetisch afgesloten, hij drijft mijn ega tot absolute waanzin) niet trainbaar werd er op de hondenschool al over hem gemompeld...
Maar hij is zo vreselijk leuk maar wel een typje
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
chaos
- Zeer actief
- elpi
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
chaos
- Zeer actief
-
Sjiel
- Zeer actief
Ik weet dat voor het verwijderen van kattenpislucht je een schoonmaakmiddelmoet gebruiken waarmee je eiwitten èn vet verwijderd, of anders 2 aparte middelen. En alles naspoelen met schoon water. Ik denk dat dat voor honden ook opgaat.
Als je de boel schoon hebt zou ik er voor zorgen dat ie daar niet meer alleen kan zijn. Of alufolie om de tafelpoot ( is ook meer een kattenmiddeltje) dat maakt eng geluid als je erop plast.
Als je de boel schoon hebt zou ik er voor zorgen dat ie daar niet meer alleen kan zijn. Of alufolie om de tafelpoot ( is ook meer een kattenmiddeltje) dat maakt eng geluid als je erop plast.
weg gehaald zit een virus in