Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bezitterig
Moderator: moderatorteam
-
annepanne
bezitterig
Ik heb een vraag aan jullie ivm mijn hondje, Anne. Ze is namelijk behoorlijk bezitterig. Niet tegenover mensen, gelukkig, (heb ik dr ook nooit reden toe gegeven) maar meer tegenover andere hondjes. Ze speelt heel graag met allerlei honden, en ik heb daar persoonlijk ook helemaal geen problemen mee, maar als ze tijdens zo'n spel of erna een stok of iets te pakken heeft (en t bos ligt er stikvol mee...), wordt ze ineens behoorlijk fel. Niet zo'n probleem als t alleen een stok betreft, maar t betreft ook bijvoorbeeld de kuil waar ze net in duikt, of een bal dat ze net heeft, of noem maar op. Ik weet dat dit tot op zekere hoogte normaal gedrag is, maar Anne lijkt t in mijn bescheiden mening soms te overdrijven...Ze doet dit al van pup af aan, geeft wrs al aan dat er niet veel aan te doen is, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? (ps, ik probeer de situaties al zoveel mogelijk te voorkomen, maar stokken en kuilen zijn niet echt te ontlopen!
)
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
-
Marja
- Zeer actief