Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
plassen in huis
Moderator: moderatorteam
- Seahorse
- Actief
plassen in huis
Sinds kort mag Billy af en toe mee naar boven. Hoewel hij verder helemaal zindelijk is doet hij boven af en toe een plas. Tijdens ons laatste bezoek aan de dierenwinkel deed hij daar ook een plas. Ik denk dat dit "nieuw gebied" voor hem is dat hij wil markeren. Wat kan ik hier aan doen? In huis vind ik het niet zo erg maar ik ben zo bang dat hij het ook doet als we bij iemand op bezoek gaan. Heeft iemand advies?
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
sassel
- Actief
- Seahorse
- Actief
- Seahorse
- Actief
Ik ben er vrijwel zeker van dat het dat niet is. Hij is bijna altijd beneden en daar plast hij nooit. Eéns in de paar dagen mag hij naar boven en daar doet hij dan een plas. Als hij blaasontsteking zou hebben zou hij toch ook af en toe beneden moeten plassen.sassel schreef:Misschien heeft jouw hond een blaasontsteking?
Plast hij misschien veel meer dan normaal buiten en kleine plasjes.
Wie weet ligt daar de oorzaak?
- Seahorse
- Actief
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Als hij markeert kun je dat gewoon verbieden, dus even heel goed erop bedacht zijn en zodra de poot omhoog gaat even kort nee-of foei zeggen. Na een paar keer zou het over moeten zijn.
Veel honden doen dat op onbekend terrein, het is lastig (vooral omdat het niet dagelijks voorkomt en trianen dan dus wat moeilijker is)maar wel af te leren.
Veel honden doen dat op onbekend terrein, het is lastig (vooral omdat het niet dagelijks voorkomt en trianen dan dus wat moeilijker is)maar wel af te leren.
-
sassel
- Actief
Lijkt me inderdaad geen blaasontsteking maar meer wat marie josee beschrijftSeahorse schreef:Ik ben er vrijwel zeker van dat het dat niet is. Hij is bijna altijd beneden en daar plast hij nooit. Eéns in de paar dagen mag hij naar boven en daar doet hij dan een plas. Als hij blaasontsteking zou hebben zou hij toch ook af en toe beneden moeten plassen.sassel schreef:Misschien heeft jouw hond een blaasontsteking?
Plast hij misschien veel meer dan normaal buiten en kleine plasjes.
Wie weet ligt daar de oorzaak?
Groetjes Saskia en Zep
-
miekmiek