Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mag mijn reu mijn teefje beschermen??
Moderator: moderatorteam
-
Marja
- Zeer actief
Mag mijn reu mijn teefje beschermen??
Waarschijnlijk heeft Zara een lekkere geur want er willen vaak reuen op haar rijden.
Ik wil me er niet teveel mee bemoeien want ik hoop eigenlijk dat Zara wat feller van zich af gaat leren bijten.
Maar soms is zo'n reu wel heel erg hardnekkig en blijft ie kloten.
Sinds een paar weken begint mijn reu Stapper zich er dan mee te bemoeien, je ziet hem het een tijd aankijken en als het echt vervelend begint te worden dan geeft ie een grom of een knauw.
Nou vind ik het wel schattig, maar kan ik dit goed vinden??
Ik wil me er niet teveel mee bemoeien want ik hoop eigenlijk dat Zara wat feller van zich af gaat leren bijten.
Maar soms is zo'n reu wel heel erg hardnekkig en blijft ie kloten.
Sinds een paar weken begint mijn reu Stapper zich er dan mee te bemoeien, je ziet hem het een tijd aankijken en als het echt vervelend begint te worden dan geeft ie een grom of een knauw.
Nou vind ik het wel schattig, maar kan ik dit goed vinden??
groetjes Marja Zara en Stapper

-
ed
- Actief
- Contacteer:
-
Marja
- Zeer actief
En laat je dat toe??ed schreef:hai marja hier het zelfde baloe en kimmie is een tweeling als een reu
te gek doet bij kimmie dan gaat baloe in de aanval
hij beschoud haar als zijn meisje niet aankomen dan
Ik liet het van de week ook toe maar toen vonden andere mensen dat nogal asociaal
groetjes Marja Zara en Stapper

-
ed
- Actief
- Contacteer:
maar marje is het niet asociaal als er op je teefje gerijd wordMarja schreef:En laat je dat toe??ed schreef:hai marja hier het zelfde baloe en kimmie is een tweeling als een reu
te gek doet bij kimmie dan gaat baloe in de aanval
hij beschoud haar als zijn meisje niet aankomen dan
Ik liet het van de week ook toe maar toen vonden andere mensen dat nogal asociaal
ik heb baloe meestal altijd vast omdat hij een beetje macho doet sinds ik zijn zus er bij heb
en hij wil haar beschermen
meestal komen andere reutjes nu niet meer in de buurt van haar hij laat het meteen merken is toch niet verkeerd
groetjes ed

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tot op zekere hoogte ja... jou twee honden zijn een roedeltje... een heel klein roedeltje maar toch... ik zie het bij mijn honden ook, ze komen voor elkaar op, beschermen en helpen elkaar, niet altijd handig en als de andere hond het snel begrijpt en "normaal" doet laat ik het toe... als ik zie dat het daardoor juist nog meer spanning veroorzaakt dan grijp ik zelf gelijk in... ik moet ook niet met mijn honden gaan lopen waar ik veel andere honden tegenkom... opzich kun jij dat met twee nog wat beter in de hand houden... ik vind het dus niet raar dat jou reu je teef helpt of beschermt het moet alleen niet zomaar gebeuren, er moet ook wel iets te helpen en beschermen zijn
-
Marja
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer: