Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

O zo onbenullig

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

O zo onbenullig

Ongelezen bericht door Carmen »

Basco, uit het asiel, nu bijna een maand bij ons...Volgens mij nooit gewend om los te lopen wandelt hier 3xper dag los. Hij komt helemaal bij en zijn conditie schiet omhoog.
Maar als hij losloopt is hij helemaal gek. Hij heeft mij al een paar keer van de benen gelopen en ik dacht dat het ook wat dominatie was. Maar volgens mij is het vooral onbenulligheid want hij rende nu ook in volle vaart tegen een boom en tegen een lantaarnpaal :hamer: Ik dacht hij heeft een hersenschudding...maar nee ff schudden en weer rennen. Dat beest is gewoon helemaal gek :smile:
Carmen
Jolly
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolly »

Tjeetje ...dat is schrikken, maar wel prachtig om naar te kijken dat ie het zo naar zijn zin heeft :ok: :ok:
Groetjes Jolanda
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Heeft hij niks aan zn ogen :19: en anders is hij gewoon blij dat hij los mag. :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Els
Afbeelding
FoN
Actief

Ongelezen bericht door FoN »

Onze Amerikaanse bulldog deed dat ook altijd, wij dachten ook dat hij gewoon wat lomp was, en ontweken hem dus een beetje. Bushokjes, lantarenpalen, bomen, alles gebruikte hij als vlugge rem. Zo ook eenmalig het riet langs een slootje, hond natuurlijk midden in de sloot en ineens deed hij het niet meer tegen riet of ander hoge begroeiing. Nou, het lampje ging branden, hij kon dus wel degelijk goed uitwijken, nam alleen de moeite niet en had naar mijn mening ook niet genoeg respect voor ons.
Vanaf dat moment bleven we gewoon staan als ie weer eens aangeracet kwam en een verbale correctie als hij tegen ons opramde, 3 correcties en hij werd aangelijnd. Nou, binnen een week begreep hij het hoor :D
Het riesenschnauzer forum!

Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Mijn teef liep ook tegen dingen aan, die was dus niet lomp(niet alleen lomp) maar blind aan het worden.
Meestal is het onbeleefdheid, heeft een hond nooit geleerd dat dat "not done" is tegen mensen/honden oplopen. Maar dat van die boom is wel zorgelijk, vind ik dan.
weg gehaald zit een virus in
Janou
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Janou »

Heel herkenbaar! Onze Butch is ook zo lomp als ie groot is.... :Q:
Containers, lantaarnpalen, bomen, andere honden, mensen, het maakt niet uit. Meneer let helemaal niet op als ie aan het rondrennen is. :N: :19:
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Janou schreef:Heel herkenbaar! Onze Butch is ook zo lomp als ie groot is.... :Q:
Containers, lantaarnpalen, bomen, andere honden, mensen, het maakt niet uit. Meneer let helemaal niet op als ie aan het rondrennen is. :N: :19:
Lage pijndrempel, hoog joehoegehalte, levensgevaarlijk dus :smile2:
Leuke hond trouwens op je avatar :smile1:

Carmen
Janou
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Janou »

Carmen schreef:
Janou schreef:Heel herkenbaar! Onze Butch is ook zo lomp als ie groot is.... :Q:
Lage pijndrempel, hoog joehoegehalte, levensgevaarlijk dus :smile2:
Leuke hond trouwens op je avatar :smile1:

Carmen
Thanx!!! Het is onze Boerboel Butch.
Op de foto is ie 12 maanden.
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Hier ook zo'n lomperik, echt niks kan gewoon normaal :roll:
Heb pas nog zwemfoto's in de fotohoek gezet, zelfs dat kan niet normaal :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”