Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is Eukanuba goed?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Zoek stok! schreef:
Angel-eyes schreef:
Zoek stok! schreef:Voordat je enorme hoeveelheden van een ander merk gaat kopen: koop eerst een kleine hoeveelheid en kijk of ze het lusten!

Ik wilde ook heel graag Farm Food geven (in combinatie met versvlees), maar na weken proberen heb ik het opgegeven: hij lust het echt niet. Nu geef ik Royal Canin en meneer vindt het heerlijk. Da's toch ook belangrijk :wink:

Merk vaak dat de meeste hondjes RC lekker vinden, die van mij willen maar een paar brokken, die van RC en die brokken van Mol waren de meiden gek op.
Het ruikt ook zo lekker! (en het smaakt ook lekker, maar ik heb het natuurlijk niet zelf geproefd, ahum.... :wink: )

Ik wel :mrgreen: ...en ja idd, het ruikt veel beter, maar nu zit ik ineens te bedenken, ik heb ook weleens Happy-dog geroken, dat ruikt ook best goed.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Angel-eyes schreef:
Zoek stok! schreef:
Angel-eyes schreef:
Zoek stok! schreef:Voordat je enorme hoeveelheden van een ander merk gaat kopen: koop eerst een kleine hoeveelheid en kijk of ze het lusten!

Ik wilde ook heel graag Farm Food geven (in combinatie met versvlees), maar na weken proberen heb ik het opgegeven: hij lust het echt niet. Nu geef ik Royal Canin en meneer vindt het heerlijk. Da's toch ook belangrijk :wink:

Merk vaak dat de meeste hondjes RC lekker vinden, die van mij willen maar een paar brokken, die van RC en die brokken van Mol waren de meiden gek op.
Het ruikt ook zo lekker! (en het smaakt ook lekker, maar ik heb het natuurlijk niet zelf geproefd, ahum.... :wink: )

Ik wel :mrgreen: ...en ja idd, het ruikt veel beter, maar nu zit ik ineens te bedenken, ik heb ook weleens Happy-dog geroken, dat ruikt ook best goed.
Farm food ruikt ook goed, een beetje naar roggebrood. Het smaakt niet lekker, dus ik kon me wel in Bram verplaatsen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”