Een noodkreet die na een paar reacties wel héél ernstig wordt afgezwakt! Pup is alleen het eerste half uurtje maar bang, dus waar hebben we het over?? De eerste reacties waren behulpzaam, eerlijk en goed. Maar als Carly het dan gaat bagatelliseren roept dat dit soort reacties op. Ze weet zelf dondersgoed hoe de vork in de steel zit. Je laat je hond verdorie niet mishandelen en doodsbang zijn. Einde verhaal zou het moeten zijn voor die kerel. Iemand die zo is verander je niet. Iemand die opschept over een hond die pist omdat hij zo bang is is gewoon geen leuk persoon, dat KAN niet. En dat jij daar dan bij blijft en de boel lekker bagatelliseert maakt je medeplichtig aan een hond die straks totaal verneukt is!Chivas schreef:Nou volgens mij doe je dat al sorry hoor, dit zijn in mijn ogen geen normale opmerkingen meer. Iemand zet een eerlijk verhaal neer met een noodkreet en dat moet gerespecteerd worden in mijn ogen. De manier waarop Eric reageerd keur ik niet goed maar ( niet waard dat hij leefd) met harde uitspraken en je ongenoegen uiten op deze manier dat voegt niets toe aan de hulpkreet van Carly. Ik dacht dat je hier een luisterend oor had maar helaas sommige van jullie doen wel hele bizare uitspraken.vinkje schreef:Iemand die zo met zo'n arm jong beestje om gaat is niet waard dat ie leeft. En meer zeg ik er niet over, want dan ga ik lelijke dingen zeggen.
Dus wat moeten we zeggen, Chivas?? Goh...Carly, vervelend voor je, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt? Ik denk dat Erik het allemaal niet zo fout bedoelt? Erik is op zijn manier vast heel lief voor Pino? Pino plast omdat hij Erik zo leuk vindt?
Carly wordt gerespecteerd, maar er mag best duidelijk gezegd worden dat hier maatregelen genomen MOETEN worden! Die hond is de dupe, en hier spreken hondenliefhebbers die dat niet zomaar willen laten gebeuren. Die dat raakt tot op het bot, die het verschrikkelijk vinden. En dan heb je met emoties te maken, waardoor dit soort reacties getypt worden. Dat is toch alleen maar logisch??
Ik hoop dat iemand die Erik eens gaat behandelen hoe hij die hond behandelt, dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Zoek alsjeblieft een ander plekje voor die hond, als je ook maar IETS om dat beestje geeft. "Ik wil het niet meer kwijt" is egoistich, die hond kan zo geen 15 jaar vooruit....