Huh, ik had net een heel antwoord getypt en nu is het opeens wegBessieTurf schreef:Ik wil goed voer voor de honden. En voordat je zo hoog van de toren begint te blazen. Je kent mijn situatie niet. Hier op het dorp komt geen bus en geen trein. Hoe dacht jij met twee tassen dat te doen. En ik vraag al, hoe lang doe je dan met die twee tassen? En ik heb meer dieren en maar een uitkering. Ik heb er best geld voor over maar ik heb maar een bepaald budget. Ik voer nu FF en de honden doen het daar goed op.Marion. schreef: Jemig Bessie Turf, ik stel voor dat jij lekker brok blijft geven. Wat wil je? Voor een dubbeltje op de eerste rang? Zonder moeite je honden zo goedkoop mogelijk te eten geven? Dan blijf je gewoon lekker die brok geven.
Je kunt zo adressen krijgen, gratis en voor niets. En ja, dan zit je met twee tassen vol eten in de trein. Dat kan.
En dat je de maaltjes voor je honden uitgebalanceerd aan je deur krijgt? Hoe luxe wil je het hebben?
Gaat het je om het geld en de energie, of om het welzijn van je hond?
Versvlees voeren moet dus wel betaalbaar blijven. Nee geen dubbeltje op de eerste rang maar ook geen goudprijs.
Ik vraag het zomaar eens. Ik vraag zomaar eens wat info en kom al lekkere reacties tegen![]()
Je kent niets van mijn situatie, oordeel er dan niet over.
Naar Aartswoud wil ik graag een keer, dat adres wil ik ook graag hebben. Dat kan ik op de brommer redden.

Nou goed, nog een keer dan.
Je kan ook eens per week een vers vlees dagje inschakelen, dat doe ik ook voor zover dat nu lukt.
Binnenkort ga ik met een kennis (ik heb ook geen vervoer namelijk) naar een 'slachthuis' en dan haal ik daar gewoon een goede tas vol (ik heb maar 3 vrieslades

Ik heb hier ook op de markt al kippenvleugels gehaald en bij de slager gevraagd of hij zelf slacht, dat doet hij niet dus toen heb ik gevraagd waar hij het vlees dan vandaan haalde en of ik misschien daar terecht kon.
Zo kan jij dat toch ook doen, het kost wel wat moeite maar je zou die blije koppen van je honden eens moeten zien als je ze zoiets geeft

Ik zeg hier trouwens niet mee dat je dit moet doen ofzo hoor, het is maar net wat jij wil