Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
miekmiek schreef:Femke wil ook graag komen. Met haar zeven maandjes is ze in mijn ogen nog steeds een pup. En tommie komt dan wel als oppas voor al dat kleine grut.
Ik ben alleen totaal niet bekend in wandelgebieden in Nederland. U roept dus maar en ik kom wel opdraven.
Ja leuk
Ik ben ook niet zo bekend met wandelgebieden maar dat kan altijd even gegoogeld worden en een al te lange route kan het ook niet zijn voor de pups!!
Zou wel leuk zijn als er wat meer komen ja!! Hoe trekken we de aandacht naar de puppywandeling?? Een nieuw topic??
Ja, gewoon een nieuw topic.
Ik ga eens even kijken waar er gewandeld kan worden, misschien een route van 5km.? Dan kunnen de pups een gedeelte lopen en getild worden en hebben de andere honden er ook nog wat aan!!
Zou wel leuk zijn als er wat meer komen ja!! Hoe trekken we de aandacht naar de puppywandeling?? Een nieuw topic??
Ja, gewoon een nieuw topic.
Ik ga eens even kijken waar er gewandeld kan worden, misschien een route van 5km.? Dan kunnen de pups een gedeelte lopen en getild worden en hebben de andere honden er ook nog wat aan!!
5km? Mens dat red ik nog niet eens.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Ik was misschien erg optimistisch ingesteld met mijn 5km.
Ok, het is dus goed als we gewoon ergens een leuk plekje kunnen vinden waar een stukje gewandeld kan worden (naar de auto en weer terug ) en waar gespeeld kan worden. Dat moet niet te moeilijk zijn toch?
miekmiek schreef:Femke wil ook graag komen. Met haar zeven maandjes is ze in mijn ogen nog steeds een pup. En tommie komt dan wel als oppas voor al dat kleine grut.
Ik ben alleen totaal niet bekend in wandelgebieden in Nederland. U roept dus maar en ik kom wel opdraven.
Nanou is ook nog steeds officieel een pup ( 7,5 maand oud ) en nog altijd mijn baby.
Beau is alweer 3 en kan heel goed corrigeren. Dat hebben we echt nodig met al die kleintjes.
Roep maar wat waar en een datum en ik kom ook gezellig mee.
Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
Nu komt natuurlijk de grote vraag; wanneer en waar? Dat is altijd een heel gedoe. Zo ga ik de eerste twee weken van juli op vakantie (naar italie:cheer: ) en kan dus niet komen.
Ik ga ff in de rommelhoek kijken voor een spetterende halsband en riem voor Snuf. Ik wil ook nog even erop oefenen met hem voordat ik beslis hem mee te nemen. Als erfhond is dat wellicht een beetje weggezakt.
Reini schreef:Ik ga even een leuke plek uitzoeken!!
Een zondag lijkt me het handigst! Misschien al zondag de 19e of is dat te snel?
Zondag is prima, en de 19e kan ik ook.
Zondag is voor mij ook goed en voor mijn part de 19e.
Hoop alleen wel dat het dan een beetje weer is.
Ojee, mag ik wel opschieten om met checken of Snuf alles niet meer vergeten is.
Ik zet in het nieuwe topic zaterdag de 19e in ieder geval vast en wie dan kan en wil gaat mee!! Ik zal nog wel vaker met deze oproepen komen in de komende tijd dus dan ziet Vegas uiteindelijk iedereen
Reini schreef:Ik zet in het nieuwe topic zaterdag de 19e in ieder geval vast en wie dan kan en wil gaat mee!! Ik zal nog wel vaker met deze oproepen komen in de komende tijd dus dan ziet Vegas uiteindelijk iedereen
Het was toch zondag de 19e of ben ik nu abuis.