Mama Sanneke schreef:Ik praat nie meer met je hoorAngel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef:Luka is ook superlief met kindjesAngel-eyes schreef:
Boxertjes zijn zo lief mama, je kan geen betere en grotere kindervriend hebben dan een boxertje, ze kunnen zo gek zijn met kindjes, ze mogen alles bij ze en ze accepteren het helemaal, in een boxer zit nooit iets kwaads, alleen als ze door andere honden veel aangevallen worden dan houdt het lieve boxergedrag op en kunnen het echte etterbakkies zijn, maar naar mensen zijn het echt lieverdjes![]()
Je gaat een poedel niet vergelijken met een boxertje he?Een boxertje staat erom bekend dat ze heel lief zijn, poedeltjes staan ook ergens om bekend, maar wat was dat nou???
.........ze kunnen goed likken, maar waar ze nu heel goed in zijn met likken is me effe ontgaan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoveel rassen..... Help !
Moderator: moderatorteam
-
Rob*
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Angel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef:Ik praat nie meer met je hoorAngel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef: Luka is ook superlief met kindjes![]()
Je gaat een poedel niet vergelijken met een boxertje he?Een boxertje staat erom bekend dat ze heel lief zijn, poedeltjes staan ook ergens om bekend, maar wat was dat nou???
.........ze kunnen goed likken, maar waar ze nu heel goed in zijn met likken is me effe ontgaan
....ik weet het weer, ze likken graag aan poesjes en zo, weet ook niet waarom ze altijd aan poesjes likken maar dat hoor je vaak, heb jij thuis ook een poesje mama of een katertje?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Rob*
- Zeer actief
Ja dat hoor ik weleens dat ze dat doen, is dat zo verbazingwekkendMama Sanneke schreef:Angel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef:Ik praat nie meer met je hoorAngel-eyes schreef:
....ik weet het weer, ze likken graag aan poesjes en zo, weet ook niet waarom ze altijd aan poesjes likken maar dat hoor je vaak, heb jij thuis ook een poesje mama of een katertje?
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi,sypke schreef:Worden die pups niet via de vereniging bemiddeld?Scooby schreef: Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
Nee, is geen nestje via de vereniging...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Bianca
- geregistreerd lid
Ja, dat is idd veel te vroeg. We zitten ook nog te twijfelen of we niet beter een wat oudere hond kunnen nemen. (zie topic in alg.: werken en een pup). Toch bedankt.Scooby schreef:Hoi Bianca,
Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
-
Bianca
- geregistreerd lid
Re: Zoveel rassen..... Help !
Hij is echt niet zo'n macho, maar een aantal rassen vindt ie helemaal niks. Ik heb zelf als kind altijd een boxer van de buren uitgelaten en ik vind ze echt te gek, maar jaAngel-eyes schreef:
Het Duitse Boxertje![]()
kijkt jouw vriendje alleen maar of de hond mooi is en bij zijn imago past ofzo?
Groeten Bianca
-
Bianca
- geregistreerd lid
Ehhhh...wat zijn zeverlapjes nou weer ?Mama Sanneke schreef:Ik praat nie meer met je hoorAngel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef:Luka is ook superlief met kindjesAngel-eyes schreef:
Boxertjes zijn zo lief mama, je kan geen betere en grotere kindervriend hebben dan een boxertje, ze kunnen zo gek zijn met kindjes, ze mogen alles bij ze en ze accepteren het helemaal, in een boxer zit nooit iets kwaads, alleen als ze door andere honden veel aangevallen worden dan houdt het lieve boxergedrag op en kunnen het echte etterbakkies zijn, maar naar mensen zijn het echt lieverdjes![]()
Boxerszijn da die die zeverlapjes moeten hebben
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Slabbetjes of in het Vlaams een Bavet.Bianca schreef:Ehhhh...wat zijn zeverlapjes nou weer ?Mama Sanneke schreef:Ik praat nie meer met je hoorAngel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef: Luka is ook superlief met kindjes![]()
Boxerszijn da die die zeverlapjes moeten hebben
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
pollunder
- Zeer actief
Angel-eyes schreef:Ja dat hoor ik weleens dat ze dat doen, is dat zo verbazingwekkendMama Sanneke schreef:Angel-eyes schreef:Mama Sanneke schreef: Ik praat nie meer met je hoor
-
Rob*
- Zeer actief
Re: Zoveel rassen..... Help !
Wat maar ja?Bianca schreef:Hij is echt niet zo'n macho, maar een aantal rassen vindt ie helemaal niks. Ik heb zelf als kind altijd een boxer van de buren uitgelaten en ik vind ze echt te gek, maar jaAngel-eyes schreef:
Het Duitse Boxertje![]()
kijkt jouw vriendje alleen maar of de hond mooi is en bij zijn imago past ofzo?. Iedereen heeft toch wel rassen die ze niet echt mooi vinden.
Groeten Bianca
-
Bianca
- geregistreerd lid
-
Gast
Zijn de ouders wel op HD gecontroleerd?Scooby schreef:Hoi,sypke schreef:Worden die pups niet via de vereniging bemiddeld?Scooby schreef: Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
- linda
- Zeer actief
-
Carly
- Vaste gebruiker
Ik dacht dat ze dat over Lassie zeidenAngel-eyes schreef: Je gaat een poedel niet vergelijken met een boxertje he?Een boxertje staat erom bekend dat ze heel lief zijn, poedeltjes staan ook ergens om bekend, maar wat was dat nou???
Groetjes Carly en een poot van Pino

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi,sypke schreef:Zijn de ouders wel op HD gecontroleerd?Scooby schreef:Hoi,sypke schreef:Worden die pups niet via de vereniging bemiddeld?Scooby schreef: Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
Ik heb geen idee. Komt HD veel voor bij de Stabij's?
Groetjes, Karen
-
Gast
-
Bianca
- geregistreerd lid
Ik ben vandaag met de kids naar een recreatieplas gefietst. Daar gingen we "hondenspotten", kijken wat er allemaal rondwandelt. Er liepen toevallig veel honden rond. Er was ook een hele leuke Stabij aan het spelen in het water, echt lachen dat beessie! Het leek wel of hij aan het vissen was. M'n keuze begint toch wel een beetje naar de Stabij gaan, maar ik vind ook de scandinavische rassen nog erg leuk.
- ingmar
- nieuw lid
- Contacteer: