Nou aangezien jij net als iedereen wel eens foto's laat zien, heb ik met eigen ogen kunnen zien dat het behoorlijk aan de krappe kant is jaMol schreef:wat denk je nou zelfSunnybunny schreef:Wat ik dus niet begrijp, is dat iemand die er geen ruimte voor heeft, er voor kiest om dit ras naar nederland te halen alleen maar omdat je er persé een moet hebbenIedereen roept wel van o maar Mol kan zo'n hond wel aan en dat geloof ik direct maar wat moet zo'n beest in godsnaam in een rijtjeshuis????
als ik hier wel 7 honden kan huizen dat ik dan geen CAO kan hebben beetje raare redeneering
mol
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mooi he
Moderator: moderatorteam
- *Linda*
- Zeer actief

-
Rob*
- Zeer actief
Foto's zeggen niks, ik ben er vaak geweest en Mol heeft ruimte zat, en zowiezo nog eens zat ruimte waar hij met zijn hondjes naartoe kan om lekker te wandelen.Sunnybunny schreef:Nou aangezien jij net als iedereen wel eens foto's laat zien, heb ik met eigen ogen kunnen zien dat het behoorlijk aan de krappe kant is jaMol schreef:wat denk je nou zelfSunnybunny schreef:Wat ik dus niet begrijp, is dat iemand die er geen ruimte voor heeft, er voor kiest om dit ras naar nederland te halen alleen maar omdat je er persé een moet hebbenIedereen roept wel van o maar Mol kan zo'n hond wel aan en dat geloof ik direct maar wat moet zo'n beest in godsnaam in een rijtjeshuis????
als ik hier wel 7 honden kan huizen dat ik dan geen CAO kan hebben beetje raare redeneering
mol
Je werkt toch niet voor de raad van beheer ofzo?
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
als mensen hier advies komen vragen om een hond aan te schaffen en zeggen dat ze klein wonen, wordt er gezegt dat t huis niet groot hoeft te zijn, maar de hond gewoon voldoende beweging moet hebben.Sunnybunny schreef:Nou aangezien jij net als iedereen wel eens foto's laat zien, heb ik met eigen ogen kunnen zien dat het behoorlijk aan de krappe kant is jaMol schreef:wat denk je nou zelfSunnybunny schreef:Wat ik dus niet begrijp, is dat iemand die er geen ruimte voor heeft, er voor kiest om dit ras naar nederland te halen alleen maar omdat je er persé een moet hebbenIedereen roept wel van o maar Mol kan zo'n hond wel aan en dat geloof ik direct maar wat moet zo'n beest in godsnaam in een rijtjeshuis????
mol
waarom zou dat niet voor mol gelden?
-
janine77
- Vaste gebruiker
in principe is de cao geen hond voor in een rijtjeshuis,ook vanwege het feit dat ze best behoorlijk blaffen
ook is het niet echt een geschikte hond voor in de kennel,maar het is natuurlijk niet onmogenlijk,ligt ook wel aan het karakter van de hond,en aan het verstand van de baas!
Zelf ben ik al jaren weg van de cao,maar neem er geen een,omdat ik gewoon niet de ruimte ervoor heb en in een rijtjes huis woon
Maar
binnekort zetten we ons huis te koop
en gaan we verhuizen naar drenthe
we hebben al wat op het oog,maarja eerst dit huis verkopen,we willen minimaal 2000 vierkante meter grond,het huis wat we op het oog hebben heeft over de 4000 vierkante meter grond
ja en dan,dan kan eindelijk mijn wens in vervulling gaan,het zal bij ons gewoon een huishond gaan worden,maar ik probeer het zo natuurlijk mogenlijk te maken,het terrein word zijn terrein,daar kan hij vrij op lopen,en bewaken,een kudde schapen gaat het niet worden ben ik bang
hij zal het met wat kippen moeten doen
Maar verder zal hij gewoon bij het gezin horen,en gewoon toegang hebben tot de woning,en lekker binnen mogen!
Maar dat gaat zeker nog wel een jaar duren voor alles rond is,en gesetteld,en dan ga ik weer eens goed nadenken,of ik deze hond een zo goed mogenlijk leven kan geven!
Zelf ben ik al jaren weg van de cao,maar neem er geen een,omdat ik gewoon niet de ruimte ervoor heb en in een rijtjes huis woon
Maar
Maar verder zal hij gewoon bij het gezin horen,en gewoon toegang hebben tot de woning,en lekker binnen mogen!
Maar dat gaat zeker nog wel een jaar duren voor alles rond is,en gesetteld,en dan ga ik weer eens goed nadenken,of ik deze hond een zo goed mogenlijk leven kan geven!
-
Boelie
- Actief
Ik vind het prachtige honden!
Heel erg imposant!
Ik vraag me wel af hoe ze eruit zien met staart...
Mol lijkt me iemand met genoeg gezond verstand en ik geloof niet dat hij een hond zal aanschaffen als hij weet dat de hond te weinig ruimte zou hebben.
Ik vraag me af of de mensen die hier commentaar op hebben al eens bij Mol thuis geweest zijn... waarschijnlijk niet. Waarom dan toch gelijk je oordeel klaar hebben
Heel erg imposant!
Ik vraag me wel af hoe ze eruit zien met staart...
Mol lijkt me iemand met genoeg gezond verstand en ik geloof niet dat hij een hond zal aanschaffen als hij weet dat de hond te weinig ruimte zou hebben.
Ik vraag me af of de mensen die hier commentaar op hebben al eens bij Mol thuis geweest zijn... waarschijnlijk niet. Waarom dan toch gelijk je oordeel klaar hebben
Laatst gewijzigd door Boelie op 09 jun 2005 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Tarz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
Ik ook!Mol schreef:
deze vind ik echt mooi
mol
Ga me niet uitlachen hoor, maar ik vind hem een beetje Dogo-achtig.
Mooi ras trouwens, erg indrukwekkend.
Zelf zou ik dit ras nooit kunnen hebben, dat durf ik niet aan. Ik vind een Argentijnse Dog wel pittig genoeg.
Maar als jij denkt dat je zo'n hond een goed leven kan bieden moet je het gewoon doen toch?
Als ik had moeten luisteren naar al die mensen die zeiden dat ik geen Argentijn in huis moest nemen.....
Groetjes Rob