hallo,
hier in nijmegen moeten we honden belasting betalen. maar nu las ik in de krant (telegraaf) dat de vvd dit wil af schafen omdat de gemeentens dit geld alleen maar gebruiken om de rest zeg maar aan tevullen.
Ik vind als je dit moet betalen dat katten bezitters dit ook moeten betalen. Waarvan ik er een zelf ben.
Wat vinden jullie hiervan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
honden belasting
Moderator: moderatorteam
- lihramj
- Vaste gebruiker
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- lihramj
- Vaste gebruiker
- Ozzfest
- Zeer actief
Van mij mogen ze afschaffen hoor!
Wij betalen geloof ik hier 3x75 euro per jaar,en wat krijg je ervoor?Een verplichte hondepenning,en hier en daar stukken gras ter grootte van de gemiddelte achtertuin,waar honden officieel mogen poepen en loslopen,begrijp me niet verkeerd,t is een mooie omgeving waar ik woon,maar dan kunnen ze toch ook wel een mooilosloopgebied met watertje maken hier?Zijn wel meer veldjes verder,maar daar mag je hond eigenlijk niet op :s,en niet iedereen heeft een auto om naar een mooi gebiedje te rijden!Grrr...beetje off topic sorry
Wij betalen geloof ik hier 3x75 euro per jaar,en wat krijg je ervoor?Een verplichte hondepenning,en hier en daar stukken gras ter grootte van de gemiddelte achtertuin,waar honden officieel mogen poepen en loslopen,begrijp me niet verkeerd,t is een mooie omgeving waar ik woon,maar dan kunnen ze toch ook wel een mooilosloopgebied met watertje maken hier?Zijn wel meer veldjes verder,maar daar mag je hond eigenlijk niet op :s,en niet iedereen heeft een auto om naar een mooi gebiedje te rijden!Grrr...beetje off topic sorry