Moderator: moderatorteam
God, ik had het kunnen weten!Angel-eyes schreef::sst:......denk niet dat dat gaat lukken tussen jou en mij, alhoewel Feniks een enorm lief teefje is als ze alleen is.
Nou ja, of zo..of zo..Gut, hoe lul ik me hier nou weer uit!Sjiel schreef:Zet er ff een foto bij![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral het stukje van een bakkie ofzo
werkte wel belangstelling op![]()
![]()
Zelfs Neo vond Sjoerd niet bedreigend.
WHAHA, je bent echt serieus? Schat, ik heb mannen zat in de aanbieding!Eline* schreef:Nee, geen contactadvertentie, maar ik zoek wel mannen die met mij en Kiki willen lopen en daarna even een bakkie koffie drinken of iets. Ik wil haar terughoudende en blafferige gedrag goed aan gaan pakken en haar dus veel in contact brengen met mannen, die ook nog iets van honden weten en het leuk vinden mee te werken aan het Kiki tam maken.
Ik ben bereid ervoor te rijden dus als er vrijwilligers zijn kom ik eraan!
Ja lekker..Belgie!Rataplan schreef:Richard meldt zich aan, misschien moet je hem maar als final test doen want hij komt nogal dominant over. Maar hij weet precies wat hij wel en wat hij niet met honden moet/kan doen dat is wel weer makkelijk.
Nee joh komen we gezellie die kant opEline* schreef:Ja lekker..Belgie!Rataplan schreef:Richard meldt zich aan, misschien moet je hem maar als final test doen want hij komt nogal dominant over. Maar hij weet precies wat hij wel en wat hij niet met honden moet/kan doen dat is wel weer makkelijk.Hoe ver weg woon jij?
Eline* schreef:God, ik had het kunnen weten!Angel-eyes schreef::sst:......denk niet dat dat gaat lukken tussen jou en mij, alhoewel Feniks een enorm lief teefje is als ze alleen is.
Ik weet inderdaad niet of wij nou een geamineerd gesprek zullen hebben!
![]()
Het gaat me echt om het contact tussen kiki en mannen en niet om andere honden. Kiki is onzeker ten opzichte van mannen en ik wil dat wegtrainen. Dat lukt me niet als ik niet voldoende mannen heb.
Leuk!Rataplan schreef:Nee joh komen we gezellie die kant opEline* schreef:Ja lekker..Belgie!Rataplan schreef:Richard meldt zich aan, misschien moet je hem maar als final test doen want hij komt nogal dominant over. Maar hij weet precies wat hij wel en wat hij niet met honden moet/kan doen dat is wel weer makkelijk.Hoe ver weg woon jij?
als de airco van de auto gemaakt is
Wij zijn wel weer even in Nederland (Gorinchem). Dat klinkt opeens niet zo ver meer he
Hele dominante mannen wil ik nu nog niet. Dat is eventueel voor later.Moos schreef:Ik heb wel een vader die van honden houdt. Hij komt wel ontzettend dominant over (grote man, zware stem, donker uiterlijk), de meeste honden reageren heel onderdanig op hem. Ik weet niet of dat te gortig is of dat je daar wat aan hebt na al een aantal mannen gehad te hebben ofzo.
In hetzelfde pakket komt ook nog een broertje van bijna 14 en 1.87 meter. Heel leuk met honden, alle honden worden altijd helemaal wild als ze hem zien![]()
Als je bereid bent naar Schoorl te rijden (en als je dat nou vanaf 1 september doet kan je uuuuuuuuuren in de duinen wandelen) dan wil mijn vader vast wel even een stukje meelopen en op de koffie komen.
Sjoerd mag ook graag een glaasje prik drinkenEline* schreef:Nou ja, of zo..of zo..Gut, hoe lul ik me hier nou weer uit!Sjiel schreef:Zet er ff een foto bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat dacht ik ook wel nietEline* schreef:Hele dominante mannen wil ik nu nog niet. Dat is eventueel voor later.Moos schreef:Ik heb wel een vader die van honden houdt. Hij komt wel ontzettend dominant over (grote man, zware stem, donker uiterlijk), de meeste honden reageren heel onderdanig op hem. Ik weet niet of dat te gortig is of dat je daar wat aan hebt na al een aantal mannen gehad te hebben ofzo.
In hetzelfde pakket komt ook nog een broertje van bijna 14 en 1.87 meter. Heel leuk met honden, alle honden worden altijd helemaal wild als ze hem zien![]()
Als je bereid bent naar Schoorl te rijden (en als je dat nou vanaf 1 september doet kan je uuuuuuuuuren in de duinen wandelen) dan wil mijn vader vast wel even een stukje meelopen en op de koffie komen.
Ik zie het even en hou je aanbod in gedachten!
Ja, ik vind het prima. Ik pb je even!Sjiel schreef:Sjoerd mag ook graag een glaasje prik drinkenEline* schreef:Nou ja, of zo..of zo..Gut, hoe lul ik me hier nou weer uit!Sjiel schreef:Zet er ff een foto bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de bilt is heel erg dichtbij...
Is het niet handiger om dat bij jou te doen????
Ik heb je net gepbt!estelle schreef:kom je gezellig hierheen....genoeg honden in allerlei soorten en maten!
D'r komt nergens niks in!!Moos schreef:jajaja, kop 'm d'r lekker in.Angel-eyes schreef:Terra schreef:Moos schreef:Ik weet niet of dat te gortig is of dat je daar wat aan hebt na al een aantal mannen gehad te hebben ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
:sst: