Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe lang 3 keer daags eten??
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
hoe lang 3 keer daags eten??
Nog maar een puppy-eet vraag:
Hoe lang moet een puppy 3 keer per dag eten en wanneer kan je overgaanop 2 keer per dag? Onze pip van 6 weken eet namelijk tussen de middag lang niet altijd haar brokjes op.
Groetjes SOnja
Hoe lang moet een puppy 3 keer per dag eten en wanneer kan je overgaanop 2 keer per dag? Onze pip van 6 weken eet namelijk tussen de middag lang niet altijd haar brokjes op.
Groetjes SOnja
- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- BessieTurf
- Actief
- Mijn ras(sen): Witte Herder
Re: hoe lang 3 keer daags eten??
Een pup van 6 weken?ajnos schreef:Nog maar een puppy-eet vraag:
Groetjes SOnja

Bedoel je dat je die nog bij de moederhond hebt liggen of dat je die gekocht hebt?
Groetjes, Petra
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Mag ik eens vragen hoeveel pups jij hebt?
Hier heb je het namelijk over een boerenfox pup van 6 maanden:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1333239
Hier heb je het over een pup van 9 weken:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1342533
En in dit topic heb je het over een pup van 6 weken
Hier schrijf je trouwens dat je NA de vakantie een pup erbij wilt nemen.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1313742
Zijn je plannen sindsdien een beetje gewijzigd? Kan natuurlijk hoor, maar ik snap er weinig meer van
Hier heb je het namelijk over een boerenfox pup van 6 maanden:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1333239
Hier heb je het over een pup van 9 weken:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1342533
En in dit topic heb je het over een pup van 6 weken

Hier schrijf je trouwens dat je NA de vakantie een pup erbij wilt nemen.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1313742
Zijn je plannen sindsdien een beetje gewijzigd? Kan natuurlijk hoor, maar ik snap er weinig meer van

Groetjes Antoinet en een knuffel van Cindy en Jody!!

-
- Vaste gebruiker
oeps.....sorry...hier in de laatste vraag is er een foutje geslopen (moe en warm weer..sorry!) Ik had het hier over een pup van 9 weken!
En ja Antoinet ik heb nu, door omstandigheden 2 jonge pups. Eentje van nu ruim een half jaar (die ik eerder noemde als pup van een half jaar die loops was) en een pupje van nu 9, bijna 10 weken (waar ik het in deze vraag en de vraag over puppybrokken over had!)
We waren dus inderdaad van plan om na de zomer vakantie te kijken of we er een pup bij wilde. Maar deze pup was van mijn zus...maar haar kleine bleek er heeeeeel erg allergisch voor. Aangezien ze het hondje gehaald had bij een boerderij (die het hondje niet terug wilde nemen!) wilde wij het wel. Het is een heel lief beestje (bastaard boerenfox met een beetje het uiterlijk van een herdertje) Zo nodig zouden we dan vanuit hier een ander baasje voor het diertje zoeken, aangezien het voor mijn zus per direct nodig was dat de hond uit huis ging. (gezien haar dochtertje en de allergische reactie op de pup) Maar het gaat zo enorm goed met die twee hier dat we besloten hebben dat "Truffel" hier mag blijven! Ze slapen nu vaak samen in 1 mand en spelen echt leuk samen! En ja...het is druk. Maar de oudste pup was al redelijk goed zindelijk en ook de jongste pup doet het goed qua zindelijkheid. De udste pup heeft net haar puppy cursus gehaald en dus zijn we met de jongste ook de puppy cursus gestart, terwijl de oudste de vervolg cursus gaat volgen.
Ik weet ook dat vele het hier ten sterkste af hebben geraden om 2 jonge pups te "nemen", maar het is nu eenmaal zo gelopen en het gaat bijzonder goed, gelukkig! Oh ja...het zijn wel 2 teefjes (niet onze eerste keuze) maar het gaat dus echt goed. Ja...soms zijn het echte kattekoppen naar elkaar toe...maar dat zijn mijn 2 dochters ook! hahaha (niet dat ik honden en kinderen vergelijk hoor!)
Groetjes Sonja
En ja Antoinet ik heb nu, door omstandigheden 2 jonge pups. Eentje van nu ruim een half jaar (die ik eerder noemde als pup van een half jaar die loops was) en een pupje van nu 9, bijna 10 weken (waar ik het in deze vraag en de vraag over puppybrokken over had!)
We waren dus inderdaad van plan om na de zomer vakantie te kijken of we er een pup bij wilde. Maar deze pup was van mijn zus...maar haar kleine bleek er heeeeeel erg allergisch voor. Aangezien ze het hondje gehaald had bij een boerderij (die het hondje niet terug wilde nemen!) wilde wij het wel. Het is een heel lief beestje (bastaard boerenfox met een beetje het uiterlijk van een herdertje) Zo nodig zouden we dan vanuit hier een ander baasje voor het diertje zoeken, aangezien het voor mijn zus per direct nodig was dat de hond uit huis ging. (gezien haar dochtertje en de allergische reactie op de pup) Maar het gaat zo enorm goed met die twee hier dat we besloten hebben dat "Truffel" hier mag blijven! Ze slapen nu vaak samen in 1 mand en spelen echt leuk samen! En ja...het is druk. Maar de oudste pup was al redelijk goed zindelijk en ook de jongste pup doet het goed qua zindelijkheid. De udste pup heeft net haar puppy cursus gehaald en dus zijn we met de jongste ook de puppy cursus gestart, terwijl de oudste de vervolg cursus gaat volgen.
Ik weet ook dat vele het hier ten sterkste af hebben geraden om 2 jonge pups te "nemen", maar het is nu eenmaal zo gelopen en het gaat bijzonder goed, gelukkig! Oh ja...het zijn wel 2 teefjes (niet onze eerste keuze) maar het gaat dus echt goed. Ja...soms zijn het echte kattekoppen naar elkaar toe...maar dat zijn mijn 2 dochters ook! hahaha (niet dat ik honden en kinderen vergelijk hoor!)
Groetjes Sonja
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Drie pups had ik nogal veel van het goede gevonden. Zeker als er tussen de laatste twee maar 3 weken had gezeten, maar dat was dus een typfoutje
Twee honden met zo weinig leeftijdsverschil zou ik inderdaad ook niet zo snel aanraden, maar als ik het zo lees gaat het tot nu toe goed bij jullie. Ik hoop dat dat in de toekomst ook zo blijft.

Twee honden met zo weinig leeftijdsverschil zou ik inderdaad ook niet zo snel aanraden, maar als ik het zo lees gaat het tot nu toe goed bij jullie. Ik hoop dat dat in de toekomst ook zo blijft.

Groetjes Antoinet en een knuffel van Cindy en Jody!!

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
- Vaste gebruiker
Hahaha...nee hoor, er komt nu geen pup meer bij! Heb je dat zo begrepen uit wat ik schreef? Ik bedoelde dat we er eerst over dachten om pas na de vakantie gaan te kijken voor een pup erbij. Maar nu is er immers al een pupje bijgekomen en dus komt er niet nog een bij hoor! Twee hondjes is genoeg voor hier!
Groetjes Sonja
Groetjes Sonja
- starfleet
- Erelid
Ik heb tot 12 weken 4 keer gegeven en tot 6 maanden drie maaltijden. Ze krijgt nu ook nog wel eens drie maaltijden, maar dan verdeeld twee grotere porties en een kleine (tussen de middag)
2 keer voor een pup van 9 weken lijkt me veel te weing, dat is niet goed, dan moeten ze te grote maaltijden in een keer ook.
Anne
2 keer voor een pup van 9 weken lijkt me veel te weing, dat is niet goed, dan moeten ze te grote maaltijden in een keer ook.
Anne
- Janou
- Vaste gebruiker
- miranda sabine
- Vaste gebruiker
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1