Je zegt het hier zelf al:"alsof er niks gebeurd was"MARC_S schreef:
Wuilus had ook geen last van de sterilisatie hoor, die liep dezelfde avond al weer doodnormaal rond alsof er niks gebeurd was.
Er is dus wel degelijk iets gebeurd,namelijk een grote buikoperatie waarvan veel teven qua karakter niet echt opknappen.
Verder vraag ik me af waar mensen toch het idee vandaan halen dat mensen die hun hond laten castreren of van plan zijn het te laten doen niet voldoende tijd,aandacht en energie in de hond steken![]()
Mijn idee is dat die mensen dat juist wél bereid zijn dat te doen maar dat het ze gewoon niet lukt.
"
Die mensen hadden gewoon een voor hen niet makkelijke reu waar ze zielsveel van hielden en hem ook niet kwijt wilden.Marc_S schreef:Ik denk dat die mensen gewoon alleen aan hun eigen gemak denken en dus echt niet eerst een vreselijke reu hadden voor ze dat besloten."
Na castratie kost het je namelijk heel wat meer tijd,moeite en energie om je hond goed in conditie te houden
Marc_S schreef:En al die vette hobbelende honden dan? Met die spekreten waar een staart onder een heuvel met een diepe rimpel uitkomt? Hun kale plekken door de slecht doorbloede huid, hun stinkende vachten etc.
Waar komen die honden dan allemaal vandaan?
Ook generaliserend.
Je mag Max zien hoor

Mankeert niks aan qua vet en huid.Ã