Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ongewenst plas gedrag
Moderator: moderatorteam
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
ongewenst plas gedrag
Voordat wij Jeda kregen, zo'n kleine 1 1/2 maand geleden mocht Beau altijd op ons bed. Natuurlijk had Jeda ook dat recht maar zij plast gelijk het dekbed nat, zelfs vlak na het uitlaten. Op het moment dat ze plast weet ze al dat het niet mag en springt er ook gelijk van af. We zijn inmiddels aan ons derde dekbed toe en de honden slapen nu op een hondendeken op de grond. Op zich is hier niets mis mee maar Beau kijkt altijd verlangend naar mij en het bed. Omdat er voor hem best veel veranderd is sinds Jeda er is (drukke altijd aanwezige pup) wil ik graag weten waar dit gedrag vandaan komt en of er wat aan te doen is zodat ze weer lekker samen bij me kunnnen slapen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
het kan zijn , dat het voor hem zoo overweldigend is dat hij in het domein van de baasjes mag slapen/liggen dat hij zich compleet onderdanig toont, op die manier aangeeft, ik ben er niet hoor, let maar niet op mij...
straffen moet je dus ook nooit doen, ik begrijp dat dit gedrag niet zo handig op je dekbed is, dus ik zou hem niet meer op bed laten... die verlangende blik, zit vaak meer in een mensen hoofd dan in eenhonden hoofd, als hij daar zijn eigen fijne plekje heeft is dat prima...
straffen moet je dus ook nooit doen, ik begrijp dat dit gedrag niet zo handig op je dekbed is, dus ik zou hem niet meer op bed laten... die verlangende blik, zit vaak meer in een mensen hoofd dan in eenhonden hoofd, als hij daar zijn eigen fijne plekje heeft is dat prima...
- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jeda springt niet van het bed af, omdat ze weet dat ze daar niet mag plassen hoor.
Ze springt er af om dat ze niet in haar eigen z##k wil liggen.
Ik zou de honden vanf nu lekker naast het bed laten liggen.
Natuurlijk is er voor Beau veel veranderd, maar in de toekomst is het samen liggen met Jeda op de deken, misschien wel 10x zo leuk als alleen bij de baasjes op bed.
Ze springt er af om dat ze niet in haar eigen z##k wil liggen.
Ik zou de honden vanf nu lekker naast het bed laten liggen.
Natuurlijk is er voor Beau veel veranderd, maar in de toekomst is het samen liggen met Jeda op de deken, misschien wel 10x zo leuk als alleen bij de baasjes op bed.