Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandelmaatjes zuid-limburg
Moderator: moderatorteam
wandelmaatjes zuid-limburg
Hoi,
Ik woon in Jabeek en mijn hond zoekt een leuk speelkameraadje en ik iemand zodat ik niet alleen hoef te gaan wandelen. Wie woont er in de buurt van Schinveld, Brunssum, Sittard en alle dorpen die ertussen liggen en heeft zin in een leuke wandeling?
Ik woon in Jabeek en mijn hond zoekt een leuk speelkameraadje en ik iemand zodat ik niet alleen hoef te gaan wandelen. Wie woont er in de buurt van Schinveld, Brunssum, Sittard en alle dorpen die ertussen liggen en heeft zin in een leuke wandeling?
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- baukje
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- baukje
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
Losloopgebied, leuk!!!
Ik heb een gecastreerde reu, kruising mechelaar met labrador, vier jaar oud. Gaat over het algemeen goed met andere reuen, is alleen angstig aangelegd door nare ervaringen. Kent hij de honden (deze grommen niet en proberen hem al helemaal niet te testen of hij wilt vechten, hoewel bijna geen reu dit bij een gecastreerde doet) dan is er niets aan de hand en loopt hij niet weg. In een vreemd gebied zal hij toch al niet weglopen, omdat hij daar de weg niet kent.
Ik heb een gecastreerde reu, kruising mechelaar met labrador, vier jaar oud. Gaat over het algemeen goed met andere reuen, is alleen angstig aangelegd door nare ervaringen. Kent hij de honden (deze grommen niet en proberen hem al helemaal niet te testen of hij wilt vechten, hoewel bijna geen reu dit bij een gecastreerde doet) dan is er niets aan de hand en loopt hij niet weg. In een vreemd gebied zal hij toch al niet weglopen, omdat hij daar de weg niet kent.
- puk
- Zeer actief
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Bij de Brunssummerheide heb ik gewoond voordat ik verhuisde. Moet daar alleen oppassen, er zijn drie honden in het losloopgebied waar Boris angst voor heeft. Hij rende toen altijd naar huis toe als hij die tegenkwam, de laatste keer zelfs met de riem om, aangezien ik hem echt niet meer gehouden kreeg. Hield iedere keer mijn hart vast, met die drukke wegen die hij overstak.
- pooh
- Zeer actief
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
hey dames ikke ben iedere dag op de st pietersberg te vinden een heel mooi losloopgebied..helemaal afgezet en erg gezellig...ik kom er dagelijks met nina..mijn kruising boxer mechelse herder...en op de brunssummerheide ook geregeld
laatst nog met een ambull wandeling geweest 

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- pooh
- Zeer actief
- puk
- Zeer actief
Als de loopsheid voorbij is hoor ik het wel, dan kom ik een keer op zondag kijken hoe leuk en mooi het op de sint pieter is.pooh schreef:Het is daar ook echt heel leuk. En nee hier geen puppies, dus even geen losloopgebied. Nog even geduld voor onsLil schreef:Op de Sint Pieter? Klinkt leuk!!!
Loops is niet zo'n goed idee voor een losloopgebied, tenzij er leuke pups gewenst zijn...![]()