Euhm de reden waarom ik "onplofte" is omdat ik het abnormaal vind... Dus m.a.w. waarom zou ik een pilletje moeten nemen omdat ik dit pure dierenmishandeling vind! "Reactie" (="ontploffen) weetjewel en de oorzaak is afschuw van "duimen afknippen"... En meestal neemt men pilletjes om de oorzaak te verminderen of te doen verdwijnen/elimineren...Mol schreef:BelgianBull schreef:Pardon? Ik moet een pilletje nemen omdat ik dit abnormaal vind? Djeezes en jullie vinden dat maar normaal?Mol schreef:neem ff een pilletje meschien wordt je dan wat rustigerBelgianBull schreef:Wat is dat nu voor een onzin!!! Duimen couperen? Zal ik bij jullie duimen eens gaan couperen?! Als jullie de hond niet accepteren zoals hij is, neem dan aub een pop maar geen levende dier! Kan het nog gekker?![]()
molbegrijpent lezen, nee je moet een pilletje nemen omdat je zo ontploft zonder rede dat jij het niet normaal vindt is jou goed recht maar moet je dan zo reageren, wat denk je daar invredes naam mee te berijken? dan alleen zo'n opmerking zoals die van mijn.
mol

BelgianBull