Ja, want nu willen we natuurlijk wel weten in welk boek het staat !Inge O schreef:[je meent het![]()
![]()
wordt het dan al ZO erg met me![]()
?
dit wordt een rondje bibliotheek met wat lees- en spitwerk :N: .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geschiedenis van de hond vs huidige opvoedmethodes
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hahahaha, ok, ik ga hem ook weer opnieuw lezen, want nou wil ik het ook weten. Heb het boek 1 keer gelezen en meer globaal om gewoon de algemene uitgangspunten van het boek te weten te komen. Maar ik ga hem nu eens aandacht ook doorspitten.
Ik heb trouwens ook dat engelse boek meteen maar besteld, want dit is gewoon echt interessant. Alhoewel mijn engelse leesvaardigheid niet zo heel sterk is.
Dus over een week of 4 kan ik mijn mening wel geven of beide boeken interessant zijn of dat ze elkaar grotendeels overlappen.
Ik heb trouwens ook dat engelse boek meteen maar besteld, want dit is gewoon echt interessant. Alhoewel mijn engelse leesvaardigheid niet zo heel sterk is.

Dus over een week of 4 kan ik mijn mening wel geven of beide boeken interessant zijn of dat ze elkaar grotendeels overlappen.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Zoie
- Zeer actief
Ja, Masson ken ik dan weer als criticus van Freud. Enfin, raadsel opgelost, leek me ook al geen type fout dat Budiansky zou maken.Inge O schreef:zo, en hier ben ik dan met de oplossing van het raadselZoie schreef:Ja, want nu willen we natuurlijk wel weten in welk boek het staat !Inge O schreef:[je meent het![]()
![]()
wordt het dan al ZO erg met me![]()
?
dit wordt een rondje bibliotheek met wat lees- en spitwerk :N: .:
ik neem bij deze alles terug wat ik over die goede man (stephen budiansky) verteld heb *slik - slik*.............................het was het boek van....jeffrey moussaief masson.
en waar heeft mijn versleten brein zich laten aan vangen?
- ze hebben allebei zo'n onuitspreekbare buitenlandse naam
- ze zijn allebei wetenschapper, weliswaar in een ander vakgebied, en kijken allebei van buitenaf naar het wezen 'hond'
- en last but not least : hebben ze potverdorie toch wel ALLETWEE zo'n gekke black-and-tan korthaar teckel op de cover zeker![]()
??!
nu moet ik zeker ook nog die budiansky lezen, maar uitgerekend hem hebben ze hier natuurlijk niet in de bib.