Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Doggenwandeling???

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Lindy,

Vanaf 16 september mogen de honden ook weer op Bussloo komen. Daar is ook water genoeg. :wink:
Dog-out
Actief
Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dog-out »

Jaaaaaaaaaaa, Bussloo is super! Is dat alweer vanaf 16 september? Ik dacht pas in oktober of zo. Maar als we daarheen gaan wil ik niet een uurtje heen en terug en dan weer naar huis maar gewoon een stuk wandelen en dan lekker aan het strand ravotten en wat picknicken of zo. Wandelen kunnen we hier ook dus het lijkt me juist leuk om gezellig bij elkaar te zitten en verhalen/foto's enzo uit te wisselen. 4 September is er weer de familiedoggendag, dan zien we elkaar toch ook? Kunnen we dan afspraken maken voor een goeie wandeling met heeeeeeeeeel veel doggen (en Djenko). Is dat wat????????
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Dog-out schreef:Jaaaaaaaaaaa, Bussloo is super! Is dat alweer vanaf 16 september? Ik dacht pas in oktober of zo. Maar als we daarheen gaan wil ik niet een uurtje heen en terug en dan weer naar huis maar gewoon een stuk wandelen en dan lekker aan het strand ravotten en wat picknicken of zo. Wandelen kunnen we hier ook dus het lijkt me juist leuk om gezellig bij elkaar te zitten en verhalen/foto's enzo uit te wisselen. 4 September is er weer de familiedoggendag, dan zien we elkaar toch ook? Kunnen we dan afspraken maken voor een goeie wandeling met heeeeeeeeeel veel doggen (en Djenko). Is dat wat????????
Hoi Lindy,

Nee, hoor vanaf 16 september mag je weer met de honden op Bussloo. Ik vind het erg leuk om daar wat af te spreken, maar nogmaals alleen maar luieren, hoeft van mij weer niet. :wink: Maar we kunnen het toch combineren? Je kunt op Bussloo helemaal rondlopen als je wilt. Dan heb je een wandeling van 1,5-2 uur (in een normaal(!) wandeltempo, dus geen gerace. :wink: ). We zouden dan onderweg ergens kunnen gaan zitten, maar ook op het begin-/eindpunt. Zo kunnen ook jongere doggen mee, want die kunnen dan zelf teruglopen naar dat punt, terwijl de rest doorwandelt en hele jonge doggen kunnen daar zelfs gewoon blijven wachten tot de rest weer terugkomt. Ik weet niet of dat een idee is?
Dog-out
Actief
een Borr

Helemaal goed! Die combi had ik ook al bedacht!
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Dog-out schreef:Helemaal goed! Die combi had ik ook al bedacht!
Leuk! :ok:
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Het lijkt mij ook wel leuk om een keer mee te gaan!

Diesel is tegen die tijd 8 maanden dus met de lange wandeling zou ik dan niet mee gaan natuurlijk. Maar hij vindt het ook heerlijk om lekker te spelen en met water te klooien, dus dat komt wel goed. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als er dan meerdere doggen zijn die niet mee gaan met de lange wandeling.
Dog-out
Actief
een Borr

Wij hoeven ook niet perse mee met de lange wandeling, dat doen we elke dag al. Ik vind het zelf super om in het water te klooien met de doggen want dat doen we dus niet elke dag. Lekker relaxen en kletsen met andere doggenliefhebbers. Dus ik ben van de partij hoor! :ok:
Youp
Zeer actief

Bussloo is toch bij Twello/Deventer? Dat is voor mij ook niet zo ver. 3 kwartier denk ik.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi,

Bussloo is juist zo ideaal voor honden van alle leeftijden. De volwassen honden kunnen helemaal rond lopen en hebben dan een wandeling van ongeveer 1,5 uur. De jongere honden kunnen onderweg omdraaien, zodat ze kunnen lopen wat ze nog mogen. Als we op het begin/eindpunt daarna gaan zitten, kunnen we nog wat eten en drinken en de honden die dat willen (Lana en Levi in elk geval niet... :wink: ), kunnen dan nog lekker met elkaar spelen.
Youp
Zeer actief

Is er al een definitieve datum bekend?
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Scooby schreef:
Dog-out schreef:Jaaaaaaaaaaa, Bussloo is super! Is dat alweer vanaf 16 september? Ik dacht pas in oktober of zo. Maar als we daarheen gaan wil ik niet een uurtje heen en terug en dan weer naar huis maar gewoon een stuk wandelen en dan lekker aan het strand ravotten en wat picknicken of zo. Wandelen kunnen we hier ook dus het lijkt me juist leuk om gezellig bij elkaar te zitten en verhalen/foto's enzo uit te wisselen. 4 September is er weer de familiedoggendag, dan zien we elkaar toch ook? Kunnen we dan afspraken maken voor een goeie wandeling met heeeeeeeeeel veel doggen (en Djenko). Is dat wat????????
Hoi Lindy,

Nee, hoor vanaf 16 september mag je weer met de honden op Bussloo. Ik vind het erg leuk om daar wat af te spreken, maar nogmaals alleen maar luieren, hoeft van mij weer niet. :wink: Maar we kunnen het toch combineren? Je kunt op Bussloo helemaal rondlopen als je wilt. Dan heb je een wandeling van 1,5-2 uur (in een normaal(!) wandeltempo, dus geen gerace. :wink: ). We zouden dan onderweg ergens kunnen gaan zitten, maar ook op het begin-/eindpunt. Zo kunnen ook jongere doggen mee, want die kunnen dan zelf teruglopen naar dat punt, terwijl de rest doorwandelt en hele jonge doggen kunnen daar zelfs gewoon blijven wachten tot de rest weer terugkomt. Ik weet niet of dat een idee is?
Zo kan Catootje ook wel mee. Ik houd het topic even in de gaten. Zijn niet-doggen (Belle dus) ook welkom?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Belle schreef:
Scooby schreef:
Hoi Lindy,

Zo kan Catootje ook wel mee. Ik houd het topic even in de gaten. Zijn niet-doggen (Belle dus) ook welkom?
Hoi,

Catootje kan op Bussloo prima mee! En natuurlijk mag Belle ook mee!
Diana
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Doggen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Diana »

Als er weer op Bussloo gewandelt word zijn wij ook van de partij hoor!

Zaliggggggggg

hou het wel in de gaten hiero
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
http://WWW.HARDIAS.NL
mister
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog, Amerikaanse stafford

Ongelezen bericht door mister »

leuk zo'n doggen wandeling en voor ons ook prima te doen dus roep maar een datum en wij zijn ook van de partij!!
Afbeelding
Chantal en een liefdevolle fliebber van Mister
Brenda V.
Actief

Ongelezen bericht door Brenda V. »

Hoi allemaal,

Gezellig weer een doggenwandeling :ok: . Maar wie organiseert hem eigenlijk :roll: ? Wij willen ook graag mee wandelen.

De groetjes van Brenda
Brenda V.
Actief

Hoi allemaal,

Is er al een datum bekend?

De groetjes van Brenda
Dog-out
Actief
een Borr

Kijk ook eens bij het topic TOVERBALLENNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brenda V.
Actief

Hoi Lindy,

Tuurlijk kijken we ook bij het onderwerp Toverballen :wink: , maar een wandeling is natuurlijk ook altijd gezellig :ok: .

Maar ik begrijp dat er niemand is die de wandeling gaat organiseren, jammer hoor :19: .

Ik wil het wel weer doen, maar ik organiseer ze al vaker, dus ik vind het ook wel leuk als een ander het een keertje organiseert. Dus bij deze, wie wil de wandeling organiseren, want jullie willen allemaal wel gezellig wandelen, maar als niemand het initiatief neemt gebeurd er niets!

De groetjes van Brenda
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Brenda,

Ik wil de wandeling op Bussloo wel organiseren, maar alleen op een zaterdag. Dus bij deze wil ik graag weten wie er op zaterdag willen en kunnen wandelen op Bussloo en wanneer.
Diana
Actief
Contacteer:

JA, IK!!

Wanneer maakt me niet zoveel uit. (oww de 24ste kan ik niet trouwens hihi)
Als ik maar rond etenstijd weer thuis ben.
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
Brenda V.
Actief

Hoi Karen,

Leuk :ok: , prima op een zaterdmiddag, gezellig!

Zal ik dan maar vast twee data roepen, zaterdag 15 of 22 oktober.

De groetjes van Brenda
Brenda V.
Actief

Diana schreef:JA, IK!!

Hoi Diana,

Gezellig, maar is Harry zo streng voor je dat je met etenstijd weer thuis moet zijn :wink: :mrgreen: .

De groetjes van Brenda
Diana
Actief
Contacteer:

Brenda V. schreef:
Diana schreef:JA, IK!!

Hoi Diana,

Gezellig, maar is Harry zo streng voor je dat je met etenstijd weer thuis moet zijn :wink: :mrgreen: .

De groetjes van Brenda
DUHHHHHHHHH

Whahaha ja erg he hihi
nee joh op zaterdag met hij vaak weg s'avonds, vandaar!

Ons houdt rekening met ons he hihi
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
Brenda V.
Actief

Okee, ik snap um :wink: .

Gaan jullie ook meewandelen met de strandwandeling van de NDDC op zondag 2 oktober?

De groetjes van Brenda
Diana
Actief
Contacteer:

Kweet nog niet joh
Het lijkt me hartstikke gaaf zoveel doggies bij elkaar maar Bonita is pas 7 mnd dan he
En het is niet naast de deur.
Wie weet als het mooi weer is hihi

Ik hou het nog maar ff op misschien!
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Brenda,

Ga jij wel naar de strandwandeling van de NDDC op 2 oktober? Ik ga wel, alleen met Lana en Levi, denk ik.
Brenda V.
Actief

Ja, das waar, ze is pas 7 maanden en om haar nu tussendoor af en toe op te tillen, dat schiet nu ook niet meer op :neenee: :mrgreen: .

En inderdaad is het niet naast de deur, dus het is dan zonde als je maar een half uurtje mee zou kunnen wandelen, alhoewel we na afloop met z'n allen nog wel wat gaan eten natuurlijk, dus zou je daar ook kunnen wachten op de rest van de groep.
Diana
Actief
Contacteer:

Whahah heb haar toevallig op ringtraining gewogen

42,75 kilo ga jij daarmee lopen sjouwen??
Diana Duitsedoggies gek
Afbeelding
Brenda V.
Actief

Scooby schreef:Hoi Brenda,

Ga jij wel naar de strandwandeling van de NDDC op 2 oktober? Ik ga wel, alleen met Lana en Levi, denk ik.
Hoi Karen,

Ja, wij gaan ook naar de strandwandeling, vind het erg leuk met zo'n grote groep. Hopen dat het weer een beetje meezit :wink: . Neem je Bono bewust niet mee?

De groetjes van Brenda
Brenda V.
Actief

Diana schreef:Whahah heb haar toevallig op ringtraining gewogen

42,75 kilo ga jij daarmee lopen sjouwen??
:smile2: Ikke niet, maar dat zei ik toch al :smile:.

Maar dan gaat ze hard zeg, hoe hoog is ze al?
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”