Vanaf 16 september mogen de honden ook weer op Bussloo komen. Daar is ook water genoeg.

Moderator: moderatorteam
Hoi Lindy,Dog-out schreef:Jaaaaaaaaaaa, Bussloo is super! Is dat alweer vanaf 16 september? Ik dacht pas in oktober of zo. Maar als we daarheen gaan wil ik niet een uurtje heen en terug en dan weer naar huis maar gewoon een stuk wandelen en dan lekker aan het strand ravotten en wat picknicken of zo. Wandelen kunnen we hier ook dus het lijkt me juist leuk om gezellig bij elkaar te zitten en verhalen/foto's enzo uit te wisselen. 4 September is er weer de familiedoggendag, dan zien we elkaar toch ook? Kunnen we dan afspraken maken voor een goeie wandeling met heeeeeeeeeel veel doggen (en Djenko). Is dat wat????????
Leuk!Dog-out schreef:Helemaal goed! Die combi had ik ook al bedacht!
Zo kan Catootje ook wel mee. Ik houd het topic even in de gaten. Zijn niet-doggen (Belle dus) ook welkom?Scooby schreef:Hoi Lindy,Dog-out schreef:Jaaaaaaaaaaa, Bussloo is super! Is dat alweer vanaf 16 september? Ik dacht pas in oktober of zo. Maar als we daarheen gaan wil ik niet een uurtje heen en terug en dan weer naar huis maar gewoon een stuk wandelen en dan lekker aan het strand ravotten en wat picknicken of zo. Wandelen kunnen we hier ook dus het lijkt me juist leuk om gezellig bij elkaar te zitten en verhalen/foto's enzo uit te wisselen. 4 September is er weer de familiedoggendag, dan zien we elkaar toch ook? Kunnen we dan afspraken maken voor een goeie wandeling met heeeeeeeeeel veel doggen (en Djenko). Is dat wat????????
Nee, hoor vanaf 16 september mag je weer met de honden op Bussloo. Ik vind het erg leuk om daar wat af te spreken, maar nogmaals alleen maar luieren, hoeft van mij weer niet.Maar we kunnen het toch combineren? Je kunt op Bussloo helemaal rondlopen als je wilt. Dan heb je een wandeling van 1,5-2 uur (in een normaal(!) wandeltempo, dus geen gerace.
). We zouden dan onderweg ergens kunnen gaan zitten, maar ook op het begin-/eindpunt. Zo kunnen ook jongere doggen mee, want die kunnen dan zelf teruglopen naar dat punt, terwijl de rest doorwandelt en hele jonge doggen kunnen daar zelfs gewoon blijven wachten tot de rest weer terugkomt. Ik weet niet of dat een idee is?
Hoi,Belle schreef:Zo kan Catootje ook wel mee. Ik houd het topic even in de gaten. Zijn niet-doggen (Belle dus) ook welkom?Scooby schreef:Hoi Lindy,Dog-out schreef:Jaaaaaaaaaaa, Bussloo is super! Is dat alweer vanaf 16 september? Ik dacht pas in oktober of zo. Maar als we daarheen gaan wil ik niet een uurtje heen en terug en dan weer naar huis maar gewoon een stuk wandelen en dan lekker aan het strand ravotten en wat picknicken of zo. Wandelen kunnen we hier ook dus het lijkt me juist leuk om gezellig bij elkaar te zitten en verhalen/foto's enzo uit te wisselen. 4 September is er weer de familiedoggendag, dan zien we elkaar toch ook? Kunnen we dan afspraken maken voor een goeie wandeling met heeeeeeeeeel veel doggen (en Djenko). Is dat wat????????
Nee, hoor vanaf 16 september mag je weer met de honden op Bussloo. Ik vind het erg leuk om daar wat af te spreken, maar nogmaals alleen maar luieren, hoeft van mij weer niet.Maar we kunnen het toch combineren? Je kunt op Bussloo helemaal rondlopen als je wilt. Dan heb je een wandeling van 1,5-2 uur (in een normaal(!) wandeltempo, dus geen gerace.
). We zouden dan onderweg ergens kunnen gaan zitten, maar ook op het begin-/eindpunt. Zo kunnen ook jongere doggen mee, want die kunnen dan zelf teruglopen naar dat punt, terwijl de rest doorwandelt en hele jonge doggen kunnen daar zelfs gewoon blijven wachten tot de rest weer terugkomt. Ik weet niet of dat een idee is?
DUHHHHHHHHHBrenda V. schreef:Hoi Diana,Diana schreef:JA, IK!!
Wanneer maakt me niet zoveel uit. (oww de 24ste kan ik niet trouwens hihi)
Als ik maar rond etenstijd weer thuis ben.
Gezellig, maar is Harry zo streng voor je dat je met etenstijd weer thuis moet zijn![]()
.
De groetjes van Brenda
Hoi Karen,Scooby schreef:Hoi Brenda,
Ga jij wel naar de strandwandeling van de NDDC op 2 oktober? Ik ga wel, alleen met Lana en Levi, denk ik.