Eline* schreef:Mol schreef:Eline* schreef:MARC_S schreef:Ik hoor hier nl verhalen over knappende musketonhaken maar dan vraag ik me wel af hoe dat gaat als de baas zelf die haken niet kan laten knappen. Ik trek geen musketon door dus ik denk eerder dat mijn handen kapotgetrokken worden dan de musketon.
Je kan een hond wel aan een staalkabel uitlaten die 500 kilo aan kan, maar dan moet je hem wel door een olifant laten vasthouden want het baasje trekt natuurlijk geen 500 kilo terug als de hond gaat

Ik wilde de krachten van Mol niet in twijfel trekken, maar ik heb me ook al een aantal maal achter mijn oren zitten krabbelen!

als gomez echt wilde had ik ook weinig tot niets in de melk te brokkellen hoor die hond was gewoon loei sterk, en in zijn jongere jaren geen pretje met andere honden,later werdt hij wel rustigger hoor, maar ik heb bij hem meer muskaton haken versleten dan bij welke andere hond dan ook, heb op een gegeven moment een harpsluiting van me werk genomen toen ik nog heier was dat werkte goed. en dat je achter je oor krabbelt en of lacherig doet, is je goed recht komt meschien ongelovig over maar ik zeg je met me hand op me hart heb er echt geen woord van gelogen, zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen.
mol

Ik geloof je ook hoor Mol!

Maar ik ben niet sterk en als er bij mij iets breekt is het gewoon ondeugdelijk spul.
Als er bij jou spullen breken waar je normaal gesproken mee aan een berg hangt en jij blijft vrolijk overeind je shaggie paffen dan ben je hulk Mol!

Maar goed, ook jij hebt dus goed je handen volgehad aan die vent van je!
nou geloof me ik stond echt niet me shaggie te paffen hoor, in tegendeel, maar tis ook niet zo dat ik als een hulpeloos blaadje achter aan wapperde
ik heb echt wel me handen vol ghad aan hem zeker weten, voor dat ik hem zo verhad dat hij niet als tazmanian devil aan zijn riem stond was ik wel an een eindje verder, gomez was en is nooit een hond geweest die echt luisterde, hij was immer ook een weg loper, heb ik ook nog wel eens verhalen over verteld hier, gomez acsepteerde dat hij uitgelaten werd, ik heb altijd gezegt gomez was volwassen in zijn kop, nietzoals bijvoorbeeld Fangio is want daar schuild altijd nog die jonge hond in, Gomez had dat niet het was tussen hem en mij dan ook meer een soort van overeenkomst.
de eenigste waar ik hem dan ook echt nooit bij heb zien trekken was bij cloor, daar was hij vriendjes mee,andere was hij wel blij om te zien ff kwispel effe aan dacht en daarna sloes ging hij zijn eigen weg wel weer, zo is hij altijd geweest hij ging zijn eigen gang, hij heeft op mij dan ook een groote indruk achter gelaten, hij was echt bijzonder.
mol