Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Saartje schreef:De nekjes vielen goed in de smaak zo op die foto's te zien!
Ga je ook ooit echt helemaal over op barf?
Ik zou wel willen maar ik denk dat het niet te doen is Ik heb maar een heel klein vriezertje waar ik net wat nekken en een doos Duck in kwijt kan helaas. Mischien als het kan 2 daagjes in de week en de rest vers.
ien schreef:lekker he
en dan kan je het op de duur langzamerhand gaan uitbreiden..kalkoennekken,vleugels enz enz.
Ik vond het wel een beetje eng hoor om te geven, vleugels krijgen ze ook. Ik heb van mijn vader het plankje en een hakbijl gekregen om het eerst wat kapot te hakken. Nu wil ik na de nekken en vleugels weer eens iets anders erbij gaan geven en ik moet nog even uitpluizen als ik 2 dagen wil gaan barfen wat ik dan op een dag het beste kan geven e.d
Hè dat ziet er helemaal niet zo eng uit als dat ik dacht
Vanaf morgen ga ik helemaal over op Carnibest (nieuwe koelkast met groot vriesgedeelte) en dan wil ik over drie weken ook eens kippennekken geven. Ik dacht alleen dat het er doodeng uit zou zien maar het valt best mee!
ien schreef:lekker he
en dan kan je het op de duur langzamerhand gaan uitbreiden..kalkoennekken,vleugels enz enz.
Ik vond het wel een beetje eng hoor om te geven, vleugels krijgen ze ook. Ik heb van mijn vader het plankje en een hakbijl gekregen om het eerst wat kapot te hakken. Nu wil ik na de nekken en vleugels weer eens iets anders erbij gaan geven en ik moet nog even uitpluizen als ik 2 dagen wil gaan barfen wat ik dan op een dag het beste kan geven e.d
Lees het Bottendocument eens?
Staat bovenaan bij Voeding.
Groetjes en succes!
Ignit. www.barf-natuurlijk.nl
Haha, voor die monsters van jou ga je kippenekken hakken? Al slikken ze die zo naar binnen, dat komt echt allemaal wel goed hoor. Succes, en veel kijkplezier. Want genieten is het, zowel voor jou als voor je honden