wil jij er ook 1?Mama Sanneke schreef:Zijn er echt mensen die dreigpb's krijgen ?
Ga weg

Moderator: moderatorteam
wil jij er ook 1?Mama Sanneke schreef:Zijn er echt mensen die dreigpb's krijgen ?
Ga weg
hier :N:Mama Sanneke schreef::N: Waar ? :N:malinois schreef::N: 't leeft!
ik ben niet braaf,maar plaats ook niemand in een hokje nee zeker niet , je moet dat aan gaat maar blij zijn dat ik je buurman niet ben, ik heb er immers meer dan 4 lopen.vinkje schreef:Ach Mol toch, jij plaats natuurlijk nooit iemand in een hokje, jij hebt nooit een vooroordeel. Je bent een brave man hoor.Mol schreef:jij lult ook alleen mar onzin hoor, tjonge jonge, hoe bedoel je voor oordeel ten top, en dan zeggen dat de ander gek is, en zelf iemand in een hokje plaatsenvinkje schreef:Er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten, ze zou mijn buur niet moeten zijn, met dadelijk VIER Boerboels en een Rottie. IK wil wel lekker rustig in mijn tuintje zitten. In een rijtjeshuis en dan 5 grote honden, nee dan ben je niet gek. :N:malinois schreef: tuurlijk meid, onder welke steen ben jij met die warmte vandaan gedreven?
En dit allemaal omdat ze er niks aan overhouden, en er geld bij moet.![]()
mol
Ter info: ze komen van 2 fokkers af.jidde schreef:jammer dat je de rest van de berichten niet serieus neemt ashanti...
Verder, ik snap niet dat zowiezo iemand 2 honden van 11 en 12 maanden neemt :N: Hoe heb je ze eigenlijk op kunnen voeden, 2 pups?
En ik vraag me af of de honden bij dezelfde fokker vandaan komen. ik snap namelijk niet dat een fokker zo kort achter elkaar 2 pups weggeeft. Of als de 2e bij een andere fokker vandaan komt, dat je dan alsnog een pup meegeeft.
Wat ook jammer is, dat je zegt "er zijjn zat boerboels die in een rijtjeshuis wonen". Dat zal best, maar ik denk niet dat het voor een BB de ideale situatie is om daar te wonen.
Je hebt 2 kinderen van 12 en 15 jaar. Over een jaar is de jongste 13, de honden zijn dan bijna 2 jaar. Hoe wil je dat oplossen, als er vriendjes.vriendinnen over de vloer komen van de kinderen? Ze elke keer dan maar opsluiten? ik denk niet dat een BB (of welke andere hond) daar vrolijk van wordt.
Erg jammer dat je de berichten niet serieus neemt
nee bij jou stroomt de intelligentie erafashanti schreef:[:smile2:![]()
dit zijn echt mensen die niet intelligent zijn.en niet weten wat ze moeten zegen
dus blijven ze maar herhalen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nuja dit slaagt allesashanti schreef:vinkje schreef:Er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten, ze zou mijn buur niet moeten zijn, met dadelijk VIER Boerboels en een Rottie. IK wil wel lekker rustig in mijn tuintje zitten. In een rijtjeshuis en dan 5 grote honden, nee dan ben je niet gek. :N:malinois schreef:tuurlijk meid, onder welke steen ben jij met die warmte vandaan gedreven?ashanti schreef:ja klop en daarom komen er vrijdag nog 2bb bij :N: :N: :N: :N:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yes morgen komen ze een van 3 jaar en de anderen is2 jaar .en ja je heb het goed hoor we gaan er mee fokken :N: :N: met 2 teefjes dus dat worden lekker veel pups.
kunnen we over een jaar of 5 ons droom huis van kopen.
gaaf tocht hoef ik er zelf niet voor te werken. de buren hebben vandaag al schrik draad op de schutting aangebracht :N: :N: die hebben namelijk ook een hondje
Ik denk dan ook dat jij er capabel genoeg voor bent, om meer dan vier van die grote jongens te hebben. Dat is Martin in mijn ogen ook, weten waar je aan begint, en hoe je er mee om moet gaan.Mol schreef:ik ben niet braaf,maar plaats ook niemand in een hokje nee zeker niet , je moet dat aan gaat maar blij zijn dat ik je buurman niet ben, ik heb er immers meer dan 4 lopen.vinkje schreef:Ach Mol toch, jij plaats natuurlijk nooit iemand in een hokje, jij hebt nooit een vooroordeel. Je bent een brave man hoor.Mol schreef:jij lult ook alleen mar onzin hoor, tjonge jonge, hoe bedoel je voor oordeel ten top, en dan zeggen dat de ander gek is, en zelf iemand in een hokje plaatsenvinkje schreef: Er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten, ze zou mijn buur niet moeten zijn, met dadelijk VIER Boerboels en een Rottie. IK wil wel lekker rustig in mijn tuintje zitten. In een rijtjeshuis en dan 5 grote honden, nee dan ben je niet gek. :N:
mol
mol