Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Post(bode)

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Inge schreef:Dat de postbode zijn vingers in de gleuf steekt is inderdaad niet echt slim. :wink:
Marouck heeft laatst ook de postbode een hartverzakking bezorgd toen hij de post door de brievenbus duwde en zij die aan de andere kant eruit trok. Toen ik hem een dag later zag en vertelde dat ik er voortaan nog beter op zou letten dat ze niet in de gang kon, zei hij dat ie wel geschrokken was maar dat ie nooit zijn vingers in de gleuf steekt dus dat er wat dat betreft niets kan gebeuren.
Hier verscheurt hij altijd mijn folders, ik denk dus idd dat hij de folders uit zijn handen heeft willen trekken en daarbij zijn hand geraakt heeft.
Decoy
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Decoy »

Helaas soms ontkom je er niet altijd aan om met je vinger in de brieven bus te komen :pffff:

Dat komt omdat heel veel huizen zo,n vervelende tochtstrip hebben (snor) en je dan vaak een enkel dun foldertje of post er niet normaal doorheen kan duwen En omdat wij verplicht zijn de post op de mat te gooien zit je wel eens met je vingers door de brievenbus :jank:

Ben zelf ook wel eens gegrepen door een hond had wel de schuren in mijn jas. Hoef op dat adres ook geen post te bezorgen als de hond op het erf los loopt. :N:

Lynd@ (postbode van beroep)
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Brigitte schreef: Hier verscheurt hij altijd mijn folders, ik denk dus idd dat hij de folders uit zijn handen heeft willen trekken en daarbij zijn hand geraakt heeft.
Kan hij het verschil zien tussen folders en de telefoonrekening? Idd lijkt me zo'n bakje aan de brievenbus sowieso handig.

Postbodes maken best wel rotdingen mee met honden, dus ik kan me wel voorstellen dat ze supervoorzichtig zijn.

Anne
Decoy
geregistreerd lid

[quote

Postbodes maken best wel rotdingen mee met honden, dus ik kan me wel voorstellen dat ze supervoorzichtig zijn.

Anne[/quote]

Wat dacht je van katten, heb een huis waar de kat steenvast voor de brieven bus zit en echt gemeen uithaalt als je de post er door propt, maar heb hem nu door en zit hem wel eens te jennen. :mrgreen:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Decoy schreef:Helaas soms ontkom je er niet altijd aan om met je vinger in de brieven bus te komen :pffff:

Dat komt omdat heel veel huizen zo,n vervelende tochtstrip hebben (snor) en je dan vaak een enkel dun foldertje of post er niet normaal doorheen kan duwen En omdat wij verplicht zijn de post op de mat te gooien zit je wel eens met je vingers door de brievenbus :jank:

Ben zelf ook wel eens gegrepen door een hond had wel de schuren in mijn jas. Hoef op dat adres ook geen post te bezorgen als de hond op het erf los loopt. :N:

Ik heb een vrij brede brievenbus zonder dat schaamhaar dus hij had het er zo in kunnen schuiven, ben blij dat hij niet nog beder is anders had hij misschien ook nog zijn hoofd erdoor gestoken :roll: :mrgreen:
Brigitte
Zeer actief

starfleet schreef:
Brigitte schreef: Hier verscheurt hij altijd mijn folders, ik denk dus idd dat hij de folders uit zijn handen heeft willen trekken en daarbij zijn hand geraakt heeft.
Kan hij het verschil zien tussen folders en de telefoonrekening? Idd lijkt me zo'n bakje aan de brievenbus sowieso handig.

Anne
Nou, hij heeft een keer een blauwe eveloope verscheurd, dat was de allereerste keer en toen belde mijn moeder netjes op om het te zeggen. Snauwt dat mens dan moet u zorgen dat het niet gebeurt :blah: mijn moeder: u moet gewoon niet meer van die blauwe enveloppe sturen :pffff: :mrgreen:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Brigitte schreef: Nou, hij heeft een keer een blauwe eveloope verscheurd, dat was de allereerste keer en toen belde mijn moeder netjes op om het te zeggen. Snauwt dat mens dan moet u zorgen dat het niet gebeurt :blah: mijn moeder: u moet gewoon niet meer van die blauwe enveloppe sturen :pffff: :mrgreen:
:smile: :smile:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Decoy
geregistreerd lid

Brigitte schreef:
Decoy schreef:Helaas soms ontkom je er niet altijd aan om met je vinger in de brieven bus te komen :pffff:

Ik heb een vrij brede brievenbus zonder dat schaamhaar dus hij had het er zo in kunnen schuiven, ben blij dat hij niet nog beder is anders had hij misschien ook nog zijn hoofd erdoor gestoken :roll: :mrgreen:
:smile: :smile:
Afbeelding
Misty 2
Actief

Ongelezen bericht door Misty 2 »

Decoy schreef:[quote

Anne
Wat dacht je van katten, heb een huis waar de kat steenvast voor de brieven bus zit en echt gemeen uithaalt als je de post er door propt, maar heb hem nu door en zit hem wel eens te jennen. :mrgreen:[/quote]

Misty reageert niet op de post, maar als hij dat wel deed zou ik jennen van de postbode zou ik ook niet accepteren . Daar kan het alleen maar erger van worden.
Groetjes, Corrie en Misty
starfleet
Erelid

Decoy schreef:
Wat dacht je van katten, heb een huis waar de kat steenvast voor de brieven bus zit en echt gemeen uithaalt als je de post er door propt, maar heb hem nu door en zit hem wel eens te jennen. :mrgreen:
Wel uitkijken hoor. Mijn vriendin had een foldermeisje wat erg jende tegen de JR. Half de folder erin steken, weer trekken, weer verder duwen trekken en de hond helemaal opfokken. Mijn vriendin had er al een paar keer wat van gezegd.

Mijn vriendin naar de brievenbus, trekken, meisje trekken, vriendin ineens loslaten en meisje viel achterover en was erg boos.

Anne
Decoy
geregistreerd lid

starfleet schreef:
Decoy schreef:
Wel uitkijken hoor. Mijn vriendin had een foldermeisje wat erg jende tegen de JR. Half de folder erin steken, weer trekken, weer verder duwen trekken en de hond helemaal opfokken. Mijn vriendin had er al een paar keer wat van gezegd.

Mijn vriendin naar de brievenbus, trekken, meisje trekken, vriendin ineens loslaten en meisje viel achterover en was erg boos.

Anne
Haal alleen soms de post een paar keer heen en weer hoor. :wink: Omdat die kat echt met zijn poten door de brieven heen komt. Denk dat de kat het meer als een spelletje ziet.
Afbeelding
starfleet
Erelid

Decoy schreef:
Haal alleen soms de post een paar keer heen en weer hoor. :wink: Omdat die kat echt met zijn poten door de brieven heen komt. Denk dat de kat het meer als een spelletje ziet.
De kat beslist, die zit op je te wachten. Mijn kat zou dat ook prachtig vinden. Mijn hond ook trouwens, zo'n potje sjorren, maar ik vind het minder, dus die heeft geleerd van de post af te blijven;-)

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”