Precies en dat heeft Luna ook. Die stuivt overal naar toe! En katten vindt ze ook GEWELDIG! Daarnaast lopen er by ons in de straat ook nog is 5 grote bergeenden waar ze vast wel eens een keer mee wil "spelen" dus ik laat haar echt niet losZoie schreef:Spok ligt ook vaak vast in de tuin als er iemand bij is. Dit omdat hij een paar maal op kattenjacht is gegaan en daarbij geen tuingrenzen accepteert.Branka schreef:[
Tenslotte vraag ik mij af waarom ze vast moet liggen als jij erbij bent.
]
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Agressief gedrag naar andere honden toe...
Moderator: moderatorteam
-
Kimsteria
-
Kimsteria
Gaat deze topic over my? En over vaatdoekjes? Nee!starfleet schreef:Sunnybunny schreef:En dit is het vaatdoekje dat een keer gepakt werd:Kimsteria schreef:
-Dat stukje dat jy het ergst vindt over plassen...hoe kom je daar in godsnaam by? Dat heb ik NOOIT gezegd, dat mag je wel een quoten dan. Dit verzin je gewoon...
Quote:
Toen Luna klein was pieste ze ook in haar bench, zelfs toen we die kleiner hadden gemaakt. Dus die bevuilde ook haar eigen "nest".
Wy hebben dit gewoon afgestraft, want op de bank piesen is OOK binnen piesen en dat mag niet.
"Ook had ze er een houtje van om vaatdoekjes te pikken die kapot te maken. Ook daarvan wist ze dat ze het niet mocht. En als ik dan wel eens de was aan het ophangen was op zoiets en ik kwam beneden, zag ik Luna snel achter de stoelen kruipen. (verstoppen) En dan kon ik al gaan zoeken door de kamer of er niet ergens iets lag."
Het zachte puppiebijten is:
"ze wordt dan erg venijnig met bijten"
En dat is het punt, het gaat zo de hele tijd Kim. Zit je jezelf nu een rad voor ogen te draaien omdat je het idee hebt dat je aangevallen wordt?
Op dit moment zit je de problemen die je met je hond hebt ontzettend te bagatelliseren. Als er dan geen problemen zijn, dan zijn er toch geen problemen?
Daarnaast kom ik weer tegen dat ze erg laat pas opstaat, aan de pin gaat en een stuk de polder in en vervolgens buiten een poep en plasrondje weinig vertier heeft vanaf 's avonds tot vroeg in de middag. Voor een jonge energieke hond, zoals jij die hebt is dat een te lange periode zonder uitlaatklep. Zo heel gek vind ik het dan niet dat ze gaat rijden en piepen en blaffen en janken om aandacht 's avonds. Als je een tot twee uur uittrekt laat in de avond om nog eens echt lekker met haar uit te gaan, te spelen en te trainen, heb je alle kans dat ze daarna wel rustig gaat liggen kluiven.
Anne
En ik heb al eerder gezegd dat ze meer buiten is meer rondjes krygt en er ze de hele dag aandacht krygt van wie dan ook... En er zyn zat mensen die me wel begrypen zoals je ziet?? Maar goed, er zaten een paar goeie stukken van je tussen. Verder ga ik hier niet meer op reageren.