Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Balen....

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

**Tamara**
Zeer actief
Contacteer:

Balen....

Ongelezen bericht door **Tamara** »

Het ging de laatste tijd zo goed met Chika, we gingen echt met stappen vooruit. Zelfs al een paar keer gehad dat we een klein hondje passeerden of erachter liepen en ze totaal niet reageerde, dus ging echt de goede kant op. (Chika valt uit aan de lijn)
Ze is steeds beter af te leiden, steeds meer op mij gericht.
Liep ik net met de 2 hondjes door de buurt, komt er shih tzu uit de bosjes op ons afrennen grommend en blaffend. En het gebeurde zo snel dat voordat ik het wist vlogen mijn honden er ook opaf en had chika hem te pakken.
Dus dat was knokken natuurlijk. Chika er direct vanaf getrokken en die baas kwam ook aansnellen om dat beestje te pakken.
Die hond heeft chika wel in d'r lip gebeten, en ik baal als een stekker want ik ben bang dat we weer een heel stel stappen terug zijn en dat we weer meer ons best moeten doen om het weer goed te krijgen....

Die shih tzu had trouwens wel lef zeg, ff op 2 grote akita's afvliegen. Het is wel bekend dat akita's niet terug deinsen voor een potje knokken, maar dat wist deze rakker kennelijk niet :19:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Vervelend voor je Tamara dat je door zo'n baas die niet nadenkt misschien weer terug bij af bent.
Doorzetten maar weer en opnieuw beginnen.
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Balen zeg, hoop dat het allemaal mee valt en je niet opnieuw hoeft te beginnen.
Afbeelding
peterr
Actief

Ongelezen bericht door peterr »

Idd balen voor je zeg. ik kom ze ook zo nu en dan tegen... van die heeele kleine hondjes met een heeeele grote bek die dan ook nog lekker loslopen natuurlijk... leuuuk :evil: ..... das op zn zachtst gezegd niet errug handig.
Hopelijk hoef je niet weer opnieuw te beginnen...

suc6 gr peter
**Tamara**
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door **Tamara** »

Nou merk dat ik toch weer veel meer mijn best moet doen, echt balen hoor! Maar we komen er wel!
Afbeelding
gelderen
Actief

Ongelezen bericht door gelderen »

Dat is inderdaad shit zeg!
Volhouden is het enige wat je kunt doen.

Succes ermee.
Groeten,
Eelco
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”