Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sexueel gedrag??!!
Moderator: moderatorteam
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Lynn
- Actief
Als ze dat vooral doet als jij en je vriend een woordenwisseling hebben, dan lijkt het er inderdaad op dat ze het doet omdat ze gespannen raakt van jullie houding.
Best een moeilijke situatie dan, want het is erg moeilijk om je manier van ruziemaken te veranderen. Meestal is dat namelijk nogal impulsief gedrag.
Misschien is het mogelijk dat als jullie woorden hebben, dat je dan naar een andere ruimte gaat of even een time-out nemen door ieder naar een andere kamer te gaan.
In elk geval denk ik wel dat het niets met schreeuwen te maken heeft. Het kan het wel verergeren natuurlijk maar zelfs al zeg je allebei niets, dan is de spanning om te snijden en dat voelt de hond ook wel heel goed aan.
Best een moeilijke situatie dan, want het is erg moeilijk om je manier van ruziemaken te veranderen. Meestal is dat namelijk nogal impulsief gedrag.
Misschien is het mogelijk dat als jullie woorden hebben, dat je dan naar een andere ruimte gaat of even een time-out nemen door ieder naar een andere kamer te gaan.
In elk geval denk ik wel dat het niets met schreeuwen te maken heeft. Het kan het wel verergeren natuurlijk maar zelfs al zeg je allebei niets, dan is de spanning om te snijden en dat voelt de hond ook wel heel goed aan.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik heb weleens 2 beagle teefjes in pension die als ze loops zijn of moeten worden elkaar bevredigen. De 1ste keer moest ik even mijn bril schoon vegen of ik het wel goed zag
Eén ging op haar rug liggen en de ander ging dan in tegenovergestelde richting over haar heen staan en dan likte ze elkaar. Zo bleven ze dan een tijdje door gaan. Ik dacht even dat ik niet goed werd, heb mijn collega erbij gehaald en die stond ook versteld. Even daarvoor hadden we 2 gecastreerde honden die tot 2 keer toe gekoppeld stonden, onverstelbare dag, je maakt wat mee.
Eén ging op haar rug liggen en de ander ging dan in tegenovergestelde richting over haar heen staan en dan likte ze elkaar. Zo bleven ze dan een tijdje door gaan. Ik dacht even dat ik niet goed werd, heb mijn collega erbij gehaald en die stond ook versteld. Even daarvoor hadden we 2 gecastreerde honden die tot 2 keer toe gekoppeld stonden, onverstelbare dag, je maakt wat mee.