Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hulphond

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Marion »

Hoi allemaal,

Onze Milan overtreft nog steeds onze verwachtingen, zo heeft hij vanmorgen weer binnen 5 min. geleerd hoe hij het licht in de slaapkamer aan en weer uit kan doen, we hebben dan natuurlijk wel de nodige voorraad beloningskoekjes bij de hand :wink:

Hij beheerst nu al bij elkaar 8 vaardigheden en dat hebben we hem helemaal zélf geleerd en ook op de hondenschool scoort Milan het ene na het andere complimentje! Ze zijn het daar ook al over eens dat Milan niet alleen superslim is, maar ook alles heel graag voor me doet!

Wij, Mathieu en ik, zijn ook zó blij met Milan, we kunnen hem nu al nooit meer missen! En we hebben ook het evoel dat Milan alles zo leuk vindt om te doen, hij maakt overal een spelletje van! En daarnaast is het gewoon ook nog een enorme knuffelkont :gjump: !!!
Groetjes, Marion

Afbeelding

Neem jezelf nooit te serieus en lachen is gezond!
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Marion schreef:Hoi allemaal,

Onze Milan overtreft nog steeds onze verwachtingen, zo heeft hij vanmorgen weer binnen 5 min. geleerd hoe hij het licht in de slaapkamer aan en weer uit kan doen, we hebben dan natuurlijk wel de nodige voorraad beloningskoekjes bij de hand :wink:

Hij beheerst nu al bij elkaar 8 vaardigheden en dat hebben we hem helemaal zélf geleerd en ook op de hondenschool scoort Milan het ene na het andere complimentje! Ze zijn het daar ook al over eens dat Milan niet alleen superslim is, maar ook alles heel graag voor me doet!

Wij, Mathieu en ik, zijn ook zó blij met Milan, we kunnen hem nu al nooit meer missen! En we hebben ook het evoel dat Milan alles zo leuk vindt om te doen, hij maakt overal een spelletje van! En daarnaast is het gewoon ook nog een enorme knuffelkont :gjump: !!!
Fijn om te lezen dat het goed gaat, knap dat je op je eigen gevoel bent afgegaan.
succes verder :ok:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Fijn dat het zo goed gaat. Veel succes verder :ok:
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Fijn dat het zo goed gaat !

Ik probeer zelf mijn eigen Spok het een en ander bij te brengen, maar hij is een supereigenwijze hond die het liefst zijn eigen gang gaat, zou bijna jaloers worden !
Afbeelding
beppie
Zeer actief

Ongelezen bericht door beppie »

Heel leuk om te horen. :ok:
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

ik ben heel blij voor jou en je lieve hondje dat het allemaal zo goed gaat.
Hoop voor alle partijen dat het zo goed blijft gaan.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”