Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maatje voor Pieterpad!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

goofyfloris
geregistreerd lid
Contacteer:

Maatje voor Pieterpad!

Ongelezen bericht door goofyfloris »

Hoi!
Ik wil het Pieterpad gaan lopen! Ik woon in de omgeving van Rotterdam! De bedoeling is om dagetappes met doggie te gaan lopen! Ik heb inmiddels 1 traject gedaan! Heeft er iemand zin om mee te lopen!
groeten
Life with a boxer is the road of excess that leads to the palace of wisdom.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi,

Dat lijkt Levi en mij zeker erg leuk!
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Het lijkt mij ook leuk, heb jij een reu of een teef. Het is een boxer neem ik aan, aan je onderschrift af te lezen?

Groet, Sieneke
Marion.

Re: Maatje voor Pieterpad!

Ongelezen bericht door Marion. »

goofyfloris schreef:Hoi!
Ik wil het Pieterpad gaan lopen! Ik woon in de omgeving van Rotterdam! De bedoeling is om dagetappes met doggie te gaan lopen! Ik heb inmiddels 1 traject gedaan! Heeft er iemand zin om mee te lopen!
groeten
Welk traject heb je al gedaan? Wij hebben vorig jaar van Doetinchem naar Vierlingsbeek gelopen (2e boekje), met de hondjes. Zie www.kadoklok.nl/pieterpad.htm
In september gaan we een stuk in het Noorden lopen. We weten nog niet welk stuk, moet wel een paar dagen mooi lopen zijn. Ik zou de dagetappes trouwens goed uitkienen als ik jou was. Er zitten heel saaie stukken tussen :wink:
goofyfloris
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door goofyfloris »

Mijn bedoeling is om me gewoon aan de datetappes van het boekje te houden, de begin en eindpunten zijn goed met het openbaar vervoer te bereiken! Ik heb de etappe van Pieterburen naar Winsum gelopen! De volgende etappe is van Winsum naar Groningen!. Op zaterdag rijdt in dat gebied het meeste openbaar vervoer, dus ik wil het liefst op zaterdag lopen! Naar Groningen met de trein is goed te doen hoor, je hebt een rechtstreekse verbinding. Ik wil niet lopen als het te warm is voor de hond, vandaar dat ik nu al een aantal weken niet heb gelopen. Zodra het rond de 20 graden is wil ik weer starten!
Ik heb trouwens een boxerteefje! Ze is superdruk, dus andere honden worden wel eens gek van haar, maar wel erg lief!
groeten! Sylvia en Noah
Life with a boxer is the road of excess that leads to the palace of wisdom.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”