Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rijdende teef

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Rijdende teef

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Mijn teef rijdt, heeft iemand hier een verklaring voor? :mrgreen:
Ik weet dat het met dominantie te maken kan hebben, maar ze rijdt niet op andere honden, niet op mensen, niet op weet ik veel wat... ze rijdt op haar latex piepvarken :N: Ze loopt piepend door de kamer om het te zoeken, gaat snuiven bij het piepgaatje en als ze hem 'neemt' wil ze het liefst met haar bek bij het piepgat zitten. Ze omklemt hem helemaal met haar poten en drukt haar snuit tegen het piepgaatje, haar tongetje komt er vaak bij uit. Het is echt heel maf :19: :N:
Kan dit te maken hebben met schijnzwangerschap? :19:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
KwintenN
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door KwintenN »

onze teven doen het wel met elkaar,maar met een piepvarken :N: nog nooit gehoord :smile:
starfleet
Erelid

Re: Rijdende teef

Ongelezen bericht door starfleet »

Benji&Brenda schreef: Ze omklemt hem helemaal met haar poten en drukt haar snuit tegen het piepgaatje, haar tongetje komt er vaak bij uit. Het is echt heel maf :19: :N:
Kan dit te maken hebben met schijnzwangerschap? :19:
Dat weet ik niet, maar ik denk wel dat het varken bij mij in de vuilnisbak zou verdwijnen :wink:

Anne
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Snoepie doet dat bij een kussen....eerst wordt erop gesabbeld en trappelt ze met haar pootjes (melkgift stimuleren?) maar daarna wordt erop gereden.
Snoepie is al 10 jaar geleden gecastreerd :wink:
Af en toe rijdt ze ook op Danco trouwens.

Marouck rijdt op Nika en dat wordt altijd wat frequenter rond haar loopsheid, maar die rijdt dus nooit op speeltjes oid :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Mijn vorige reu deed dat ook wel op een kussen en verder ook nergens op, niet op honden (zelfs geen loopse teven haha), niet op mensen, niet op speelgoed, alleen op een bepaald kussen, maar ook lang zo fanatiek niet eigenlijk.

Maar Britt doet het dus met haar latex piepvarken. Trouwens ook met een ander speeltje, een lang knuffelgeval, maar die heeft ze gesloopt dus...
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Benji&Brenda schreef:Mijn vorige reu deed dat ook wel op een kussen en verder ook nergens op, niet op honden (zelfs geen loopse teven haha), niet op mensen, niet op speelgoed, alleen op een bepaald kussen, maar ook lang zo fanatiek niet eigenlijk.

Maar Britt doet het dus met haar latex piepvarken. Trouwens ook met een ander speeltje, een lang knuffelgeval, maar die heeft ze gesloopt dus...
Snoepie is ook een teefje :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”