Neehee, niet in z'n uppie, met mij!!!estelle schreef:Ik heb zelf een dagopvang en wij zien dit dus elke dag.![]()
Als de honden sochtends komen zijn de bazen lucht, honden kijk niet op of om maar rennen (na ons uitbundig begroet te hebben) linea recta naar de schuur of het veld op.....
Op zich zijn de meeste honden blij als hun baasjes er weer zijn maar zodra ze door hebben dat ze weer weg moeten gaat dat allemaal wel tergend langzaam en afentoe even omkijken 'moet ik echt mee??'
We hebben een labrador 2x in de week die dus echt niet mee gaat met de baasjes. Die gaat vol in de ankers en moet naar de auto gesleept worden, bij de auto moet ze erin getild worden want ze gaat gewoon niet. En als ze haar per ongeluk los laten schiet ze het veld op en krijg je haar mooi niet te pakken.....die wil echt niet naar huis.
Maar ja wat wil je? Ze mogen hier de hele dag rennen, de sloot in, met vriendjes klieren, ze krijgen lekkers, volop aandacht van ons.....tsja en dan moet je naar huis waar je in je uppie zit....
Ik hoop dat jullie nog even doorgaan met de opvang. Als ik ooit weer naar Groningen terugga, kan Brammetje mooi bij jullie in de kost voor een aantal dagen in de week!