Ik ga even mijn eigen roedeltje na en hoe we daartoe en aan gekomen zijn.
Tash was een volwassen herplaatshond (mastino) het ging in die tijd (nu ook nog wel

) erg slecht met het ras na een ernstig bijtincident en we wilden bewust een hond die ergens overbodig was.
Het werd Tash ,we konden kiezen uit haar of haar zoon,omdat ze me direct aansprak en ik op haar viel.
De reu kon ook goed met andere honden maar Tash had iets waar ik een klik mee voelde en ja fout ook medelijden.
Orson was een pup van ongeveer 12/13 weken en kwam uit de achterbak van een auto en was eigenlijk bedoeld voor herplaatsing maar kon niet goed geplaatst worden door de dreigende rad regeling toen,die niet doorgegaan is, en is daarom gebleven.
Na verloop van een korte tijd was de band al zo sterk dat we besloten hem te houden.
Rio is bewust aangeschaft uit hele leuke ons zeer aansprekende sociale ouders en is erbij gekomen als speelmaatje buiten voor Orson.
Binnen had hij Tash maar niet vaak buiten een hond om mee te rennen en te vliegen want we hadden Keesje en Benji toen nog twee kleine ukkepukkies die hem niet konden en wilde

bijhouden.
Rio is geen herplaatser maar een gekochte hond.
Beau kwam eind 2003 in opvang bij ons en Jan was helemaal verliefd op hem en wilde hem dolgraag houden.
Aangezien hij super goed in ons roedeltje paste en het echt goed klikte is hij gebleven.
Op zich was hem plaatsen ook geen probleem geweest want het is een mooie lieve zeer sociale kerngezonde boxer.
Beau was toen 18 maanden oud.
Keesje was inmiddels al overleden.
Halverwege 2004 stierf Benji ook en na verloop van tijd wilde ik toch wel weer erg graag een klein hondje om ons roedel te completeren en in eerste instantie besloot ik voor een griffonnetje bruxelles te gaan.
Bij mijn zoektocht op het net naar een geschikte fokker kwam ik op de site van stichting Paws Micron toen nog Andy tegen en was verkocht.
Jan keurde hem ook goed en zo kwam Micron hier en niet het griffonnetje.
Micron was een pup en dat was ook wat ik wilde ten eerste vind ik pups zelf heel leuk en ten tweede is dat de beste optie met mijn roedel.
Tash was dol op pups en de rest kunnen ook goed met pups overweg wist ik dus vandaar mijn keus voor Micron.