Sinds kort is hier in de buurt ook Carnibest verkrijgbaar.
Voorheen was het bij het desbetreffende verkooppunt alleen verkrijgbaar als je hond daar onder behandeling was maar nu is het gewoon op bestelling leverbaar.
Mensen uit de omgeving Eindhoven kunnen dus eventueel terecht bij Animalbalance, de Natuurgeneeskundige Adviespraktijk in Lierop (NB).
Djinny krijgt nu Carnibest met een beetje kennelworst van Kivo.
De kennelworst vindt ze geweldig lekker maar ik wilde er liever nog iets anders bij geven en dat is nu Carnibest geworden.
Het ziet er ook echt uit als vlees.
Zeker als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld Duck, dat ziet er meer uit als karton.
Zou Duck er zo anders uitzien omdat er meer granen inzitten?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Carnibest
Moderator: moderatorteam
Re: Carnibest
Ze hebben hier een blauwe maandag Duck gehad en ik ben toen meteen overgestapt op barfen, ik vond het er niet smaakvol uitzien en het zou inderdaad kunnen dat er meer granen in Duck zitten dan ik CarnibestDjinny schreef:Sinds kort is hier in de buurt ook Carnibest verkrijgbaar.
Voorheen was het bij het desbetreffende verkooppunt alleen verkrijgbaar als je hond daar onder behandeling was maar nu is het gewoon op bestelling leverbaar.
Mensen uit de omgeving Eindhoven kunnen dus eventueel terecht bij Animalbalance, de Natuurgeneeskundige Adviespraktijk in Lierop (NB).
Djinny krijgt nu Carnibest met een beetje kennelworst van Kivo.
De kennelworst vindt ze geweldig lekker maar ik wilde er liever nog iets anders bij geven en dat is nu Carnibest geworden.
Het ziet er ook echt uit als vlees.
Zeker als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld Duck, dat ziet er meer uit als karton.
Zou Duck er zo anders uitzien omdat er meer granen inzitten?