Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
johan schreef:Alleen als er weer modderbaden zijn.........
..........en er een bouvier meegaat zeker?
Devlin en ik gaan alleen mee als er geen foto's van haar als Miss Piggy gemaakt worden. Haar hele reputatie gaat zo naar de maan
Ik maak geen foto's, beloofd
Ik vind juist dat ze een heerlijke reputatie aan het opbouwen is Eindelijk een bouvier die uit het leven (en uit de modder) haalt wat erin zit
johan schreef:Alleen als er weer modderbaden zijn.........
..........en er een bouvier meegaat zeker?
Devlin en ik gaan alleen mee als er geen foto's van haar als Miss Piggy gemaakt worden. Haar hele reputatie gaat zo naar de maan
Ik maak geen foto's, beloofd
Ik vind juist dat ze een heerlijke reputatie aan het opbouwen is Eindelijk een bouvier die uit het leven (en uit de modder) haalt wat erin zit
Dat klopt, ze is een superblij wijffie.
Soms erg lomp uitgevallen en dan moet ze even tot de orde geroepen worden maar over het algemeen de blijheid zelve
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ik worstel nog altijd met rugklachten dus ik moet echt nog even een slag om de arm houden.
Probeer vrijdag het je definitief te laten weten, ok?
Is goed hoor, beterschap met je rug
Met mijn rug is het nog niet zo geweldig (heb vannacht hem weer overbelast geloof ik), maar erger nog; Devlin is ziek.
Gezien het een virus is hou ik haar voorlopig even uit de buurt van andere honden.
Ik kan dus helaas niet meegaan morgen. Maar een volgende keer zijn we beiden weer van de partij
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Frederique schreef:Met mijn rug is het nog niet zo geweldig (heb vannacht hem weer overbelast geloof ik), maar erger nog; Devlin is ziek.
Gezien het een virus is hou ik haar voorlopig even uit de buurt van andere honden.
Ik kan dus helaas niet meegaan morgen. Maar een volgende keer zijn we beiden weer van de partij
Frederique schreef:Met mijn rug is het nog niet zo geweldig (heb vannacht hem weer overbelast geloof ik), maar erger nog; Devlin is ziek.
Wat sneu voor jullie, beterschap allebei!!
Dank je, Devlin is van het virus af.
Maar mijn rug is niet zo happy, maar goed we modderen er maar wat mee aan