Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat mankeerd er nou aan een Yorkie ???

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

billy schreef:
yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef: lin zegt ook in principe, er zijn altijd uitzonderingen.. het is gewoon een feit dat goldens gefokt zijn om MET de mens te werken, niet zelfstandig... dat houd niet in dat een jonge golden of een pup niet eens recalcitrant is, of dat een pup direct luisterd, maar in principe is een golden een hond die met de normale opvoeding zeer goed luisterd... dat is dus bv bij terriers gewoon een ander verhaal...
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze op alles af mogen rennen en belebberen, Manager is ook gek op kinderen maar hij beheerst zich maar en Freek al helemaal. :mrgreen: en dat zijn terriers :wink:
Groetjes Els
nee zeg schei uit, tuurlijk moet een terrier ook gewoon luisteren, en moet ook gewoon opvoeding hebben enz, maar.... het uitgangs punt is gewoon anders, van de hond dus, ik heb zelf ( en dat weet jij) jaren samen geleefd met vele terriers, maar ook met schotse herder honden en ieren en podenco';s .. en ik zie dus wel degelijk verschil tussen een opvoeding, een golden bv opvoeden is gewoon makkelijker dan een terrier opvoeden, of nou ja makkelijker, anders... ik weet ff niet hoe uit te leggen, maar tuurlijk, uiteraard is het niet zo, oh het is een terrier en die zijn zelfstandig, laat maar gaan.. nee joh.. alleen de manier van aanpak is anders... ( pfff ben ik duidelijk?)
Ja voor mij wel :mrgreen: maar ik bedoelde het stukje van Marion waarin ze zegt dat Boy naar kinderen rende, dat zou ik dus nooit toestaan ook niet als ik een golden had dat bedoelde ik
Groetjes els
oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleesn iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef:
billy schreef: Maar dat wil toch niet zeggen dat ze op alles af mogen rennen en belebberen, Manager is ook gek op kinderen maar hij beheerst zich maar en Freek al helemaal. :mrgreen: en dat zijn terriers :wink:
Groetjes Els
nee zeg schei uit, tuurlijk moet een terrier ook gewoon luisteren, en moet ook gewoon opvoeding hebben enz, maar.... het uitgangs punt is gewoon anders, van de hond dus, ik heb zelf ( en dat weet jij) jaren samen geleefd met vele terriers, maar ook met schotse herder honden en ieren en podenco';s .. en ik zie dus wel degelijk verschil tussen een opvoeding, een golden bv opvoeden is gewoon makkelijker dan een terrier opvoeden, of nou ja makkelijker, anders... ik weet ff niet hoe uit te leggen, maar tuurlijk, uiteraard is het niet zo, oh het is een terrier en die zijn zelfstandig, laat maar gaan.. nee joh.. alleen de manier van aanpak is anders... ( pfff ben ik duidelijk?)
Ja voor mij wel :mrgreen: maar ik bedoelde het stukje van Marion waarin ze zegt dat Boy naar kinderen rende, dat zou ik dus nooit toestaan ook niet als ik een golden had dat bedoelde ik
Groetjes els
oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleesn iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
Hahahaha dat klinkt erg terrierachtig :mrgreen:
Groetjes Els
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

billy schreef:
yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef: nee zeg schei uit, tuurlijk moet een terrier ook gewoon luisteren, en moet ook gewoon opvoeding hebben enz, maar.... het uitgangs punt is gewoon anders, van de hond dus, ik heb zelf ( en dat weet jij) jaren samen geleefd met vele terriers, maar ook met schotse herder honden en ieren en podenco';s .. en ik zie dus wel degelijk verschil tussen een opvoeding, een golden bv opvoeden is gewoon makkelijker dan een terrier opvoeden, of nou ja makkelijker, anders... ik weet ff niet hoe uit te leggen, maar tuurlijk, uiteraard is het niet zo, oh het is een terrier en die zijn zelfstandig, laat maar gaan.. nee joh.. alleen de manier van aanpak is anders... ( pfff ben ik duidelijk?)
Groetjes els
oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleens iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
Groetjes Els
hahaha neeheee, das toch gewoon honds? diers enz?
billy
Erelid

yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef:
billy schreef: Ja voor mij wel :mrgreen: maar ik bedoelde het stukje van Marion waarin ze zegt dat Boy naar kinderen rende, dat zou ik dus nooit toestaan ook niet als ik een golden had dat bedoelde ik
Groetjes els
oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleens iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
Groetjes Els
Yep is ook zo, maar zelfs met terriers sta je niet toe dat ze maar op iedereen afrennen en ik bedoel nog maar eens dat stukje van Marion of vind jij dat normaal gedrag.

Als Boy iets in zijn kop had (naar peuters rennen ofzo) dan kon jij bevelen wat je wilde, hij kwam pas als hij klaar was. Hij deed niks hoor, maar kind moest wel horizontaal in het zand liggen en Boy lag ernaast. Vond niet iedere moeder even leuk (Jemig mens, wat doe je dan op het strand met je kwetsbare kindje).

Ik vind dat niet normaal, dat leer je je hond gewoon af golden of niet toch?

Groetjes els
Afbeelding
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Angel-eyes schreef:
twinkeltje schreef:
Angel-eyes schreef:
twinkeltje schreef:ik heb zelf een halfje york is niks mis mee hoor

Wat is het andere helftje?? :mrgreen:
volgens de opvang van de zwangere york was het een wit hondje de westie
volgens mij en de DA is de pa eerder een malthezer geweest kwa oren en snuit ze lijkt heel erg op happy alleen met york kleuren

Het was geen Ovcharka??
:smile: Lijkt me een beetje overdreven :wink:
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

billy schreef:
yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef: oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleens iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
Groetjes Els
Yep is ook zo, maar zelfs met terriers sta je niet toe dat ze maar op iedereen afrennen en ik bedoel nog maar eens dat stukje van Marion of vind jij dat normaal gedrag.

Als Boy iets in zijn kop had (naar peuters rennen ofzo) dan kon jij bevelen wat je wilde, hij kwam pas als hij klaar was. Hij deed niks hoor, maar kind moest wel horizontaal in het zand liggen en Boy lag ernaast. Vond niet iedere moeder even leuk (Jemig mens, wat doe je dan op het strand met je kwetsbare kindje).

Ik vind dat niet normaal, dat leer je je hond gewoon af golden of niet toch?

Groetjes els
ja absoluut, als ik dit weet van mijn hond en ik kan het niet afleren, dan gaat hij/zij vast.. iig zover dat hij/zij niet in de situatie komt dat hij zover kan komen...
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

yamie schreef: oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleesn iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
daar ga jij vanuit, maar jij hebt terriers. dat is wat ik bedoel te zeggen.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

linlin schreef:
yamie schreef: oh zo, maar... je dingen kunnen altijd gebeuren, of je het nu wil of niet... soms gaat er wel eens iets mis... of gebeurt er weleesn iets wat je niet goed vind.. en dan niet altijd luistert je hond, ongeacht wel ras... :mrgreen:
oh wacht haha, ik was een heel stuk aan het typen maar je bedoelt dat ik er al van uit ga, nou ja van uit ga, maar dat ik me er van bewust ben.. en dan dus meer dan een golden of herder ofzo mens? dat dit kan gebeuren? want het kan dus bij elk ras gebeuren...
billy
Erelid

yamie schreef:
linlin schreef:
oh wacht haha, ik was een heel stuk aan het typen maar je bedoelt dat ik er al van uit ga, nou ja van uit ga, maar dat ik me er van bewust ben.. en dan dus meer dan een golden of herder ofzo mens? dat dit kan gebeuren? want het kan dus bij elk ras gebeuren...
Maar wij hebben ogen op steeltjes , 3 extra oren enz :mrgreen: en dan kan het nog maar zijn wel extra allert :pffff:
Groetjes Els
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

billy schreef:
yamie schreef:
linlin schreef:
Maar wij hebben ogen op steeltjes , 3 extra oren enz :mrgreen: en dan kan het nog maar zijn wel extra allert :pffff:
Groetjes Els
ja haha bij dat gen zal dan ook de ogen op steeltjes horen, maar goed, bij een levend dier kan van alles gebeuren ongeacht het ras... en dus ook met mijn ogen op steeltjes, ogen in mijn rug enz enz, gaat het ook wel een mis
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik heb op zich niks tegen yorkies, een van Jacks beste vriendjes is een york. :mrgreen:

Maar serieus, ik vind ze te klein. Veel te klein. En ik vind piepkleine honden een beetje zielig. Ze kunnen nooit op een normale manier lekker los in een groep rennen en spelen, want een grotere hond met de beste bedoelingen breekt zo dat ruggetje. Een Westie of een Malthezertje kan zich vaak nog prima redden met grotere honden, maar die (mini-)yorkies... dat zijn toch amper meer honden, maar ze *voelen* zich wel hond. En dat vind ik triest.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
billy
Erelid

yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef:
linlin schreef: daar ga jij vanuit, maar jij hebt terriers. dat is wat ik bedoel te zeggen.
Groetjes Els
ja haha bij dat gen zal dan ook de ogen op steeltjes horen, maar goed, bij een levend dier kan van alles gebeuren ongeacht het ras... en dus ook met mijn ogen op steeltjes, ogen in mijn rug enz enz, gaat het ook wel een mis
Dat maakt ook niet uit toch, dat gebeurt iedereen en laat eens een foto zien van die ogen in je rug :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Els
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Hanneke2 schreef:Ik heb op zich niks tegen yorkies, een van Jacks beste vriendjes is een york. :mrgreen:

Maar serieus, ik vind ze te klein. Veel te klein. En ik vind piepkleine honden een beetje zielig. Ze kunnen nooit op een normale manier lekker los in een groep rennen en spelen, want een grotere hond met de beste bedoelingen breekt zo dat ruggetje. Een Westie of een Malthezertje kan zich vaak nog prima redden met grotere honden, maar die (mini-)yorkies... dat zijn toch amper meer honden, maar ze *voelen* zich wel hond. En dat vind ik triest.
ja een york is klein, kan niet zomaar met alles spelen , en dat hoeft ook niet, is een grote hond dan ook zo zielig? want tja die kan niet met kleine hondjes spelen... er is genoeg voor beide mist je je verstand gebruikt
yamie
Zeer actief
Contacteer:

billy schreef:
yamie schreef:
billy schreef:
yamie schreef: oh wacht haha, ik was een heel stuk aan het typen maar je bedoelt dat ik er al van uit ga, nou ja van uit ga, maar dat ik me er van bewust ben.. en dan dus meer dan een golden of herder ofzo mens? dat dit kan gebeuren? want het kan dus bij elk ras gebeuren...
Groetjes Els
Dat maakt ook niet uit toch, dat gebeurt iedereen en laat eens een foto zien van die ogen in je rug :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Els
mijn ogen op mijn rug zijn vaak mijn in no tempo rond kunnen kijken ogen haha dus nee geen foto :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Hanneke2 schreef:Ik heb op zich niks tegen yorkies, een van Jacks beste vriendjes is een york. :mrgreen:

hanneke... ja een york is vrij klein, maar het scheelt echt niet veel met een westie of maltezer, de mini mini's zijn zowiezo sneu, die horen ook niet.... ik heb zowiezo het idee dat jijje vrij gespitst hebt op het fenomoon spaanse hond en dan onder de noemer podenco... en ook daar ga je wat "fout"in, maar goed dat is weer een ander onderwerp :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

yamie schreef:
billy schreef:Ik vind dat niet normaal, dat leer je je hond gewoon af golden of niet toch?

Groetjes els
ja absoluut, als ik dit weet van mijn hond en ik kan het niet afleren, dan gaat hij/zij vast.. iig zover dat hij/zij niet in de situatie komt dat hij zover kan komen...
Afleren ging niet. Dus inderdaad zorgen dat hij niet in de situatie kwam. Vandaar dat hij bijna nooit op het strand kwam, al woonden we er 5 minuten vandaan. Op het strand zag hij kinderen altijd veel eerder dan wij.
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Nou, ik ken toch wel een paar yorkjes en die spelen tussen bouviers, rottweilers en boxers. Niks problemen met grote honden, ze rennen er gewoon onderdoor. :mrgreen: Ik vind ze best leuk, minihondjes met een leeuwenhart. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
maanbo
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door maanbo »

Je praat over Te klein en idd de mini of Tea cup Yorken (die officieel niet eens bestaan) zijn zielig hun fontanelletje groeit vaak niet goed dicht hebben uitpuilende oogjes enzzz door hun verdwerging, die zijn idd doodzielig.

Maar een goede gezonde York kan gewoon ravotten met andere honden hoor. Kijk die poten oke ik vind het ook niks als grote honden dat doen maar Djo-Djo is zo snel en wendbaar dat het nog niet voorgekomen is dat hij geplet werd. En we lopen vrijwel dagelijks met borders, goldens, dwerg pichers, dobermans en staffords jackies enzzzzz.
Ik lijn hem altijd eerst wel even aan bij een vreemde hond maar als ik zie dat het goed is dan gaat hij net zo hard los als mijn vorige Goldens dus :neenee: mijn Djo-Djo is niet zielig beslist niet maar hij is dan ook dik 4 kilo en niet 1,5 kilo zoals jij misschien in gedachte hebt :wink:
magda
Zeer actief

Ongelezen bericht door magda »

Marion. schreef:
yamie schreef:marion, jou verhaal, hoe naar ook, staat wel los van een aantal dingen, zo ken ik ook jacken die te jong op zo'n manier zijn gestorven...en vele andere rassen... dat is en blijft een risico van een levend wezen, welk ras dan ook... heeft ook niks te maken met of het een ras is wat relatief goed luisterd of niet...

ik bedoelde echt puur dat wat dat betreft een terrier mens anders is dan een golden mens... en dat is gewoon zo... heeft niks met beter, slechter of wat dan ook te maken...
Ja, dat denk ik ook. Een terrier-mens is anders dan een jachthond-mens.
En ik hoop dat onze huidige hondjes ten allen tijden naar ons blijven luisteren. Zoals het een goed Golden betaamt.

Ik blijf hopen :wink:
ik heb een terrier en een jachthond wat voor mens ben ik dan :mrgreen:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ooit(toen ik nog heel jong was :mrgreen: ) heb ik er zelf van gedroomd er een te hebben maar ik ben ervan teruggekomen omdat ik bijna alleen maar hysterisch keffende Yorkjes tegenkwam. Een lieve rustige York is gewoon een heerlijk hondje.Het probleem zit meer bij de eigenaren die vaak denken dat een kleine hond niet opgevoed hoeft te worden omdat hij toch geen kwaad kan.Of zo'n hondje nemen omdat ze een groter ras niet aandurven en daar zit dan het probleem ook vaak; groot of klein, ze hebben dezelfde consequente aanpak nodig.
Maar dat probleem heb ik ook met JR's, de meeste gaan gewoon in mijn honden hangen (de buurtjes hebben er 5 :wink: ) en keffen op alles wat beweegt.Een rustige JR is misschien tegennatuurlijk maar wel een verademing :wink:
Nu hoort een terriér wel actief te zijn, daarom hebben de terriërrassen ook mijn voorkeur niet.Ik ben zelf al bezig genoeg :mrgreen:
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maria »

niets mis mee hoor.

ff een kleine opmerkinge.
een maltezer en yorkie zijn eigenlijk even klein hoor en
een westie is wel wat groter en grover gebouwd.

Maria.
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Maria schreef:niets mis mee hoor.

ff een kleine opmerkinge.
een maltezer en yorkie zijn eigenlijk even klein hoor en
een westie is wel wat groter en grover gebouwd.

Maria.
Precies, en de meeste 'maltezers'die je tegenwoordig ziet zijn veel te groot voor een maltezer. Een echte maltezer is denk ik iets groter dan een York. Een westie is nog weer een hele slag groter, die zijn ook wat breder gebouwd. Ik denk zelf dat een york pittiger is dan een maltezer, waardoor hij zich juist heel goed kan redden met andere honden, een maltezer mist dan dat pittige misschien weer.

maar goed, ik ben ook helemaal fan van yorken, op dit moment hebben we er eentje in het pension, ik vind hem heeeelemaal geweldig hahaha :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

Een yorkie is inderdaad net zo kefferig en/of argresief zoals je hem zelf opvoed. Tijger blaft wel als de postbode de post in de bus gooit,maar 1 keer stil roepen is genoeg hier dus. :19:
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
maanbo
Actief
Contacteer:

Yeps Djo-Djo blaft ook alleen als de bel gaat of als de postbode te lang blijft treuzelen aan de brievenbus. :19: Maar verder niet echt en al zeker niet tegen mensen en honden op straat. Als we in het park zijn en hij loopt los dan gaat hij plat in uitdaag stand liggen als hij een andere hond ziet. Dan gaat hij op het laatste moment erop af met fel kwispelende staartje en als de ander dan ook wil word het lekker spelen en anders blijft het bij een uitgebreide besnuffeling.

En klein tja dat is Djo-Djo (gelukkig) niet het is een stevige rakker die goed tegen een stootje kan met stoeien ook hoe wilder hoe leuker en daar heeft hij de baas voor :mrgreen:

Toen het nestje geboren werd stond de fokker ook verbaasd te kijken, een nestje van dit gewicht hadden zij ook nog niet mee gemaakt.
Ze waren alle 3 ronde de 180 gram normaal ligt het geb.gewicht rond de 100 gram. Zijn zusje (waar we soms mail-contact mee hebben) is rond de 3 kilo gebleven en Djo-Djo is er dik 4 geworden :ok:
dana
Actief
Mijn ras(sen): Yorkshire terrier
[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/G3v5wT6r/0-DC461-C9-1418-4-AB4-9-A08-1832-CC7-D6462.jpg[/img][/url]

wat mankeert er nou aan een yorkie

Ongelezen bericht door dana »

Ik heb bijna 11 jaar een yorkie gehad en ook zij was geen nervueze keffer .
Wereldhondje was het maar wel opgevoed als hond.
Het blijft een terrier en veel mensen vergissen zich daarin.
Heb net 2 weken een york te logeren gehad die hier dus voor t eerst hond kon zijn want tjonge wat is hij verziekt.
Thuis eet hij alleen maar mee aan tafel en hij hoeft maar te kicken en hij krijgt zijn zin.
Na 2 dagen hongerstaking uit protest ging meneer toch maar uit zijn eigen bak eten :mrgreen: en hij had snel door dat wij dus niet zijn personeel waren.
Yorkies zijn zo uitgekookt dat ze als je ze de kans geeft de hele boel naar hun eigen poot zetten.
Mijn yorkie wist heel goed dat ze klein was en kon met iedere hond opschieten , niks geen grote bek of uithalen naar andere honden.
Ze had we de broek aan hier in huis tegenover de andere honden maar was ook de oudste maar ik had 4 teefjes en geloof het of niet er is nooit ene ruzie tussen de meiden geweest.
Afbeelding

Groetjes van Esther
high five van Dana en Zoë
jose2diever
Actief

Ongelezen bericht door jose2diever »

Wat is er mis? Wat dacht je van bijna alles?
Maar dat geld voor mij persoonlijk. Ik vind er gewoon niet zo veel aan. Maar dat is ieder zijn eigen idee.
Groetjes,
het baasje van Diever
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Re: Wat mankeerd er nou aan een Yorkie ???

Ongelezen bericht door Presa Pais bajos »

tijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire Terriers :denken: Wat mankeerd toch aan die beestjes. :19:
Ik heb hier anders een schat van een Yorkie zitten. :pffff:
Over het algemeen genomen zijn het moddervette, stink verwende, bijterige, ruftende pluizebollen met rotte tanden en tandsteen van hier tot Tokio.

De eerste "leuke" YT moet ik nog tegen komen.
maanbo
Actief
Contacteer:

Presa Pais bajos schreef:
tijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire Terriers :denken: Wat mankeerd toch aan die beestjes. :19:
Over het algemeen genomen zijn het moddervette, stink verwende, bijterige, ruftende pluizebollen met rotte tanden en tandsteen van hier tot Tokio.

Kom eens langs dan heb je in elk geval de eerste leuke gezien die niet moddervet is, stinkt, bijt of tandsteen heeft :pffff: Afbeelding
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Presa Pais bajos »

maanbo schreef:

Kom eens langs dan heb je in elk geval de eerste leuke gezien die niet moddervet is, stinkt, bijt of tandsteen heeft :pffff: Afbeelding

Hahahahaha, ja die van jou ziet er cute uit!!! :I:
maanbo
Actief
Contacteer:

maanbo schreef:

Hahahahaha, ja die van jou ziet er cute uit!!! :I:
:E: Kijk dat hoor ik nou graag :pffff: :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”