Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk koekie ...
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Welk koekie ...
zou Luka stapelgek maken ?
Tot hiertoe komt ie aangesjokkelt zoals een oud ventje,
dus superenthousiast is ie niet.
Dus welke koekies vinden je honden super ?
Tot hiertoe komt ie aangesjokkelt zoals een oud ventje,
dus superenthousiast is ie niet.
Dus welke koekies vinden je honden super ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
Re: Welk koekie ...
Zelfgebakken lever- of viskoekjesMama Sanneke schreef:Dus welke koekies vinden je honden super ?
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Roelfien
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Trainers, zijn piepkleine "botjes" verkopen ze o.a bij Faunaland. Echt als trainingspul dus, zo klein. Je hebt zakjes gemengt, maar ook iets kleinere zakjes, met o.a pens-smaak, zalm-smaak en een gevulde variant (geloof ik) Dazzle word helemaal gek als ik ze bij heb, en doet alles voor me..
1 ding... ze ruiken naar kattenbrokjes (heel sterk dus) en bij teveel (een handje geven) gaat Dazzle aan de diaree, terwijl hij een erg sterke maag heeft.
Maar ze zijn super handig voor training!

1 ding... ze ruiken naar kattenbrokjes (heel sterk dus) en bij teveel (een handje geven) gaat Dazzle aan de diaree, terwijl hij een erg sterke maag heeft.
- Roelfien
- Zeer actief
- Pasqualino
- Actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
Whahahaha, ik zit net de linkjes op te zoeken van de topics hier die erover gaan.
maar inderdaad, ze staan op mijn site.
http://groups.msn.com/MunnikesBeestenbo ... epten.msnw
Maar hier wat heerlijk getruttel over die receptjes.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ond+recept
Helaas zijn hier de foto's weg, maar het recept en het geklets erover staat er nog wel.
maar inderdaad, ze staan op mijn site.
http://groups.msn.com/MunnikesBeestenbo ... epten.msnw
Maar hier wat heerlijk getruttel over die receptjes.
Helaas zijn hier de foto's weg, maar het recept en het geklets erover staat er nog wel.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- Pasqualino
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
Ja en daarbij heb ik een erg rustige eter... dus als we druk aan het trainen zijn, is het erg lastig als hij 5 min staat te kauwen op een koekje, voordat je weer verder kunt gaan...Roelfien schreef:Ja, pens en zalmtrainertjes, die zijn ook goed.
Hier kunnen ze er echt ladingen van op.![]()
Juist omdat ze zo klein zijn, zijn ze aardig om te geven als je je hond veel wilt belonen en niet wilt dat ie dichtgroeit van de koek.

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Een heel eenvoudig recept is dit:Pasqualino schreef:Hoe maak je dat, zelgemaakt koekjes?![]()
Ja ik heb ook zo'n zakje trainings koekjes gekocht voor mn uitlaathonden. Ruikt idd erg sterk en is heel klein. Ze vinden het heeerlijk! En om nou iedere keer een frolic te geven, worden ze ook zo dik he
Beetje bloem met lauw water of een beetje bouillon tot deeg kneden,kaas,lever of vis(mag ingeblikte zijn) er doorheen mengen,uitrollen,vormpjes eruit snijden en dan 20-30 minuten in een op 200-220 graden voorverwarmde voorverwarmde oven doen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Wat is een beetje bloem en een beetje bouillon ?marian* schreef:Een heel eenvoudig recept is dit:Pasqualino schreef:Hoe maak je dat, zelgemaakt koekjes?![]()
Ja ik heb ook zo'n zakje trainings koekjes gekocht voor mn uitlaathonden. Ruikt idd erg sterk en is heel klein. Ze vinden het heeerlijk! En om nou iedere keer een frolic te geven, worden ze ook zo dik he
Beetje bloem met lauw water of een beetje bouillon tot deeg kneden,kaas,lever of vis(mag ingeblikte zijn) er doorheen mengen,uitrollen,vormpjes eruit snijden en dan 20-30 minuten in een op 200-220 graden voorverwarmde voorverwarmde oven doen.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Nope, die heb ik ook allemaal al gehad,zoute-popcorn schreef:Trainers, zijn piepkleine "botjes" verkopen ze o.a bij Faunaland. Echt als trainingspul dus, zo klein. Je hebt zakjes gemengt, maar ook iets kleinere zakjes, met o.a pens-smaak, zalm-smaak en een gevulde variant (geloof ik) Dazzle word helemaal gek als ik ze bij heb, en doet alles voor me..![]()
hij heeft er nu in de vorm van hartjes,
hij eet ze met lange tanden.

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Roelfien
- Zeer actief
Kijk maar even bij de linkjes, daar staat het recept met de hoeveelheden.Mama Sanneke schreef:Wat is een beetje bloem en een beetje bouillon ?marian* schreef:Een heel eenvoudig recept is dit:Pasqualino schreef:Hoe maak je dat, zelgemaakt koekjes?![]()
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Roelfien schreef:Kijk maar even bij de linkjes, daar staat het recept met de hoeveelheden.Mama Sanneke schreef:Wat is een beetje bloem en een beetje bouillon ?marian* schreef:Een heel eenvoudig recept is dit:Pasqualino schreef:Hoe maak je dat, zelgemaakt koekjes?![]()

Hoe lang en hoe bewaar je het best de koekies ?

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik hou me nooit zo erg vast aan vaste hoeveelheden,dus ik mik gewoon wat bloem en water/bouillon bij elkaar en dan komt het altijd goed.Mama Sanneke schreef:Wat is een beetje bloem en een beetje bouillon ?marian* schreef:Een heel eenvoudig recept is dit:Pasqualino schreef:Hoe maak je dat, zelgemaakt koekjes?![]()
Als je dat wel wilt zijn Roelfien's links handiger

Voor deze koekjes doen ze hier een moord

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
Re: Welk koekie ...
Ze krijgt ze niet op het moment, maar kwartjes Frolic vindt ze helemaal geweldig.Mama Sanneke schreef: Dus welke koekies vinden je honden super ?
Maar ze doet ook een moord voor een stukje pruim of banaan, als het maar eten is. Zeker nu, nu ze op rantsoen is.
Anne(en kattenbrokjes vindt ze heel lekker en krijgt ze wel tijdens het trainen/wandelen af en toe
- Belle
- Zeer actief
En zelf die breek in nog een twee of drie stukjes.Roelfien schreef:Ja, pens en zalmtrainertjes, die zijn ook goed.
Hier kunnen ze er echt ladingen van op.![]()
Juist omdat ze zo klein zijn, zijn ze aardig om te geven als je je hond veel wilt belonen en niet wilt dat ie dichtgroeit van de koek.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
- Actief
Hier vinden ze alle soorten koekjes lekker. Met trainen gebruik ik ook vaak gewone hondenbrokjes, voor Dootje maakt dat niet uit, als het maar eetbaar is.
Momenteel heb ik in de koekjesbus smulrondjes van Albert Heijn en die vinden ze ook erg lekker. Meestal is het zo dat des te meer het stinkt des te lekkerder ze het vinden.
Bij de Lidl hebben ze pakjes met 20 van die lange platte staafjes in rund en kip smaak. Die stinken ook vreselijk en daar eten ze hier je vingers zowat bij op. Nadeel is alleen wel dat ze snel uitdrogen als het pakje eenmaal open is.

Momenteel heb ik in de koekjesbus smulrondjes van Albert Heijn en die vinden ze ook erg lekker. Meestal is het zo dat des te meer het stinkt des te lekkerder ze het vinden.

-
- Zeer actief