Mijn vader heeft sinds kort een hondje wat nogal moeilijk is met eten althans hondenvoer dan want met de pot mee eten doet hij wel maar ja das natuurlijk niet de bedoeling.
Hij eet wel graag vlees maar ook weer geen bonzo of dergelijke varianten dus zodoende dacht ik dat Duck wel wat zou zijn voor hem omdat ik hier alleen maar positieve geluiden over Duck hoor maar ik heb dus totaal geen ervaring met Duck.
Dus wie kan mij wat meer info daarover geven of misschien andere ideeen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
slechte eter
Moderator: moderatorteam
- Chica
- Actief
- Demy
- geregistreerd lid
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Ik voer ook Duck en Carnibest, ben over beiden erg tevreden.
In Duck zit wel meer graan en het zijn van die plakken die op hamburgers lijken. Carnibest oogt veel vleesachtiger ook dat wordt hier door de hond en katten graag gegeten.
Als de hond heel erg kieskeurig is zou je er wat lauw water op kunnen doen zodat de geur wat meer vrijkomt. Of een variant kiezen waar pens in zit, dat eten volgens mij ook echt alle honden wel.
In Duck zit wel meer graan en het zijn van die plakken die op hamburgers lijken. Carnibest oogt veel vleesachtiger ook dat wordt hier door de hond en katten graag gegeten.
Als de hond heel erg kieskeurig is zou je er wat lauw water op kunnen doen zodat de geur wat meer vrijkomt. Of een variant kiezen waar pens in zit, dat eten volgens mij ook echt alle honden wel.